Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325 nebo 323?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 22.05.2011 00:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Podle víčka na olej se to opravdu nepozná
M50 (325i) má blok z šedé litiny a vždy ventilové víko z hliníku.
M52 (323i) má blok z hliníkové slitiny a krom prvních měsíců výroby ventilové víko z plastu.
Na bloku vyznačený typ motoru pro M50B25 je 256S1 (M50B25TU má 256S2), kdežto M52B25 má typ 256S3
M50B25 má jednu lambdu dole před katem, M52B25 má dvě lambdy, každou v jedněch výfukových svodech hned u hlavy.

M50 (325i) má blok z šedé litiny a vždy ventilové víko z hliníku.
M52 (323i) má blok z hliníkové slitiny a krom prvních měsíců výroby ventilové víko z plastu.
Na bloku vyznačený typ motoru pro M50B25 je 256S1 (M50B25TU má 256S2), kdežto M52B25 má typ 256S3
M50B25 má jednu lambdu dole před katem, M52B25 má dvě lambdy, každou v jedněch výfukových svodech hned u hlavy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: Jižní Morava
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Je velmi snadné vyměnit ventilové víko. Je to velmi nespolehlivá metoda identifikace typu motoru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Šachta na cívku je ventildeklu a ten je možno lehce zaměnit.
V podstatě i číslo ma bloku jde přepsat.
Nezaměnitelný je materiál bloku motoru, šedá litina u M50 (325i) nebo lehká slitina u M52 (323i).
V podstatě i číslo ma bloku jde přepsat.
Nezaměnitelný je materiál bloku motoru, šedá litina u M50 (325i) nebo lehká slitina u M52 (323i).
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition