Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Větrák klimy nehce vypnout
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Měl jsi pravdu, je to Pos. 5 a je to polarizované relé. Takže při zapojení, jak jsem výše napsal :
(+) na kontakt 86 a
(-) na kontakt 85,
musí cvakat a při sepnutí budou ve zkratu kontakt 30 a oba kontakty 87.
Při polaritě obrácené cvakat nesmí, protože to ty diody nepustí a mezi kontakty 30 a 87 spojení být nesmí. Pokud to bude fungovat jinak, je špatné. BMW číslo je 61361729004, cena 13 Euro.

(+) na kontakt 86 a
(-) na kontakt 85,
musí cvakat a při sepnutí budou ve zkratu kontakt 30 a oba kontakty 87.
Při polaritě obrácené cvakat nesmí, protože to ty diody nepustí a mezi kontakty 30 a 87 spojení být nesmí. Pokud to bude fungovat jinak, je špatné. BMW číslo je 61361729004, cena 13 Euro.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Já kupoval odpory a pak jsem zjistil, po tom, co mi za dva dni zas odešly, že mám šluslej motor. Samo na prudko na baterku šel, jen jsem si nevšim, že jde nějak pomaleji...
Pak jsem kupoval celej motor v AuTecu kolem 5 kkč. Mimochodem, ten kit je kompletně včetně odporů...
Ještě upozorňuji, že pokud je problém s motorem, vždy shoří jen první odpor... Jsou zapojeny první rychlost první odpor a druhá rychlost oba do série.
Samotné odpory stojí v AuTecu cca 1500,-, musí se skoro celej ventilátor vytáhnout, protože dráty jsou včetně pinů do konektoru (žádné pájení) a je to tam kokotsky provlečený krytem. Dělal jsem to v létě provizorně skrz ledviny a těch ku*ev, co u toho lítalo...
Je lepší sundat nárazník, je to rychlejší a pohodlnější, navíc jsem si vyčistil pořádně chladič...

Ještě upozorňuji, že pokud je problém s motorem, vždy shoří jen první odpor... Jsou zapojeny první rychlost první odpor a druhá rychlost oba do série.
Samotné odpory stojí v AuTecu cca 1500,-, musí se skoro celej ventilátor vytáhnout, protože dráty jsou včetně pinů do konektoru (žádné pájení) a je to tam kokotsky provlečený krytem. Dělal jsem to v létě provizorně skrz ledviny a těch ku*ev, co u toho lítalo...

Je lepší sundat nárazník, je to rychlejší a pohodlnější, navíc jsem si vyčistil pořádně chladič...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.