To relé vyfoť nebo se podívej na
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-61_0178/ a napiš, které to je. Ale v podstatě, když na to relé K21 zapojíš 12 Voltů -
(+) na kontakt 86 a
(-) na kontakt 85, tak relé musí cvakat a při sepnutí budou ve zkratu kontakty 30 a 87. Nevím proč, ale myslím si, že to bude to relé na pos. 1. Že ty fotky z WDS nevypadají přesně, jak to máš ty neřeš, něco je víc, něco míň rozebrané. A hlavně musíš projít všechny možné obrázky, schémata a texty, které Ti to heslo (např. K21) ukáže, odshora až dolů a pak se vrátit a podívat se do popisu, pro který typ auta to je. Tam jsou totiž všechny, diesel, benzín, s pravým řízením, touringy to mívají trošku jinak atd.
Ty odpory kup u BMW, ale stejně budeš muset (asi) pájet. Jenže když si vzpomenu, tak 95% odporů bývá poškozeno u přívodu, málo kdy někde uprostřed, pokud není poškozen mechanicky. Takže když zjistíš, že je upadlý jeden z konců spirály, tak ji trošku zkrať. Ten odpor se moc nezmění, když mu odebereš jeden závit a dobře znova zaletuj a ušetříš. Připomínám očistit obě části na čistý kov, cín, kalafuna, pořádná pájka.