Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problémy E38

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy E38

#521 Příspěvek od JaraX »

:respect: :respect:
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#522 Příspěvek od PRAHAV8 »

JaraX: Super! Na ně jsem uplně zapoměl ;)

Blackie: Napsal jsem ti SZ
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#523 Příspěvek od PRAHAV8 »

Řešil jste už někdo otvírání schránky u nohou co je u spolujezdce? Vzpěry jsou od výměny po 10letech už KO a začala se mi samovolně při jízdě otvírat a ted nevím jestli je chyba u vzpěr nebo někde jinde? Občas když jí zavřu tak hned vyskočí a znovu se otevře nebo když jedu přes kostky tak se taky samovolně otvírá :?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy E38

#524 Příspěvek od JaraX »

špatně složeny, nastavený + špatně vzpěry.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#525 Příspěvek od PRAHAV8 »

Vzpěry mi měnily v BMW takže složený by to mělo bejt dobře. Jak to můžu jinak ještě upravit to nastavení? Vzpěry budu kupovat nový tak to chci pak složit dobře.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: Problémy E38

#526 Příspěvek od zzeli »

vochozenej zobak nebo krive namontovany vzhledem k tomu jak je to vyklopny dopredu, tak to muze chytit vuli do stran a ten zobak spatne zacvakne, pokud vubec.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#527 Příspěvek od PRAHAV8 »

Dřív to nedělalo a nedávno to samo začalo tak nevím proč. Jde třeba ty zobáčky něják utáhnout aby byli pevnější a bez vůle?
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#528 Příspěvek od PRAHAV8 »

Jak teplou mám mít převodovku při výměně oleje a filru? Mám v hlavě nějakých 40stupnů ale nevím to jistě. Je to převodovka A5S 440Z
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Problémy E38

#529 Příspěvek od Filozof »

ZF servis říká že teplota musí být v rozmezí 30 - 40 celsia.

Jinak zde instruktážní video i s utahovacími momenty a říká to taky ve videu dle servisní příručky správně.

PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#530 Příspěvek od PRAHAV8 »

Dík. Takže těch 40stupnů. Už jsi měnil olej a filtr sám doma?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Problémy E38

#531 Příspěvek od Filozof »

osobně to dávám do zp-automatic v Blučině pod Brnem. Komplet výměna mašinou za 6,6k vč. dph. u 5kvaltu zf.

otec u 530xd má 6kvalt tam to stojí 11k.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#532 Příspěvek od PRAHAV8 »

Mě to bude stát jen něco okolo 2tis pokud si to udělám doma. Nepotřebuji proplach protože budu brzy měnit zase.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Problémy E38

#533 Příspěvek od Filozof »

jasně je to metoda nejvíce užívaná ale bohužel není 100 procentní ale prý cca 60 max 70procent ... nějakej litr ještě zůstane v útrobách ... ale pokud se to mění každejch cca 50tis km tak by to asi nemělo nijak uškodit dělá to ještě dnes hodně lidí ... hlavně kvuli uspoře a tomu že pořizovat drahou mašinu se nikomu nechce nebo to dávat za 6-12K do servisu to taky hodně lidí nechce zaplatit.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#534 Příspěvek od PRAHAV8 »

Servis si vezme za proplach cca 2.000Kč pokud přinesu svůj olej a filtr. Myslím si že ale pro starou převodovku je šetrnější výměna bez proplachu. Další výměnu oleje bych udělal po cca 20tis což je nekdy v dubnu nebo květnu. Převodovka má snad něco okolo 9.70litrů a počítám že mi vyteče asi tak 6.50litrů a to si myslím není špatné možná že budu dávat i nový chladič takže tam by se výměna mohla ještě o cca 0.50litrů zvednout. Další výměnu budu pak dělat něco mezi 50-60tis. Jen jsem to ještě nedělal protože vždy mi vyšla výměna tak akorád když auto šlo do servisu.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#535 Příspěvek od PRAHAV8 »

Řešil jste už někdo výměnu těch silentbloků jinak než žlutým strongflexem?

http://bimmerboard.com/forums/posts/831019

Před asi 10lety na jiné e38 jsem se je snažil vyndat a rameno se mi ohnulo a ted budu rozebírat zadek tak bych to chtěl zkusit nějak pořešit protože silentbloky jsou tam od výroby :?
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#536 Příspěvek od PRAHAV8 »

Neznáte někdo kod dílu? Nikde ho nemůžu najít

Obrázek

Obrázek
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy E38

#537 Příspěvek od Snejk »

65311730952
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Problémy E38

#538 Příspěvek od PRAHAV8 »

A já to hledám s přestávkama už asi 8let to číslo a nikdy jsem to nenašel :D Díky
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: Problémy E38

#539 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

teda ale v tom ETKčku je to teda na pěkně blbym místě namalovaný
Přílohy
d23.png
d23.png (34.19 KiB) Zobrazeno 6165 x
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Problémy E38

#540 Příspěvek od Filozof »

těch kostřících kabelů je ale více. Mám jeden ještě mezi motorem a karoserií. Délka je podobná. A je možné že bude ještě někde jinde.
Díky za číslo taky bych jej preventivně vyměnil za nový...
Odpovědět