Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Olejový domek na M50B25

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#1 Příspěvek od _stalker_ »

Po opravě domku olejového filtru mi po nastartování teče ze zátek které jsou na fotkách olej. Resil to tu už někdo?http://e36stalker.rajce.idnes.cz/Domek_filtru
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Řešil. Výměnou celého filtrboxu.
Mám z M54, ten má zátky šroubovací a přetěsnitelné.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#3 Příspěvek od _stalker_ »

M54 tam jde taky?? já jsem koukal na domky a v podstatě všechny R6 co byly v E36 tak maj stejnej domek s tím že ty M52 pak už maj taky ty zátky na imbus a závit mno. Ale to jsem vykoukal jen na internetu jaká bude realita to netuším zatim.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

M52 tam sice má imbus, ale přetěsnitelná zátka tam není.
M54 je rozměrově shodný, má navíc šroubení na teploměr oleje.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#5 Příspěvek od _stalker_ »

Aha, tak já uvidím jak seženu ten domek z m54. Ale nejdříve rozdělám ten co tam je protože na jednom německém servru jsem našel, že pod tou zátkou co tam mám teď je o kroužek také.
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od paveld »

Tohle normálně přetěsnit jde, dělal jsem to předloni. Ta zátka nejde vyndat pouze u novějších M52 s plastovym víčkem filtru.
Jsou tam o kroužky a teď nevim jestli 22x3 nebo 24x3 (někde jsem se dočetl, že 22, jinde 24, koupil jsem oba rozměry, jen už nevim který to nakonec byl..)
Přílohy
IMG_1660..JPG
IMG_1660..JPG (185.26 KiB) Zobrazeno 8676 x
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#7 Příspěvek od _stalker_ »

Jo?? Super diky moc za fotku ;) jinak po rozdelání se tam mění ještě něco jineho nebo jen ty o kroužky??
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od paveld »

Jen kroužky, nic víc. A pak samozřejmě těsnění mezi blokem motoru.
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#9 Příspěvek od _stalker_ »

Motor je po kompletnim goucku a vse je pretesneno jen tohle se neudelalo a po radostnem oziveni se objevil olejovej kolac pod autem z tohohle prave... :( doufam že to dam na autě uz nechci to znova rozebirat
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Kdyby jsi chtěl ten domek z m54 tak jeden mám..
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od paveld »

Na autě asi ne, bude lepší to sundat. Ale měl jsem to hotový max za 2 hodiny... :-)
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#12 Příspěvek od _stalker_ »

A co vsechno se musí sundavat?? Určitě musim sundat altik, ale co chladic a trubky na nej s vodou?
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od paveld »

Stačí sundat altík a servo pumpu, chladič může zůstat.
Přílohy
IMG_1656..JPG
IMG_1656..JPG (184.89 KiB) Zobrazeno 3785 x
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#14 Příspěvek od _stalker_ »

Ok tak já to nák zase vypustím a zkusím to opravit...
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od paveld »

Nic vypouštět nemusíš, fakt stačí jen odsunout stranou altík a servo pumpu :-).
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Mě to na M52 vyšroubovat nešlo, zaoxidované po 400k km to bylo, protočil se imbus v měkké hliníkové zátce.
M54 má v zátce větší díru a na torx, jde to vcelku snadno.

Zkontroluj, zda ti nesákne hadice na VANOS, jak se s ní hne po letech, tak ztvrdlá ráda mívá mikrotrhliny.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#17 Příspěvek od _stalker_ »

Ja myslel vypustit olej aspon z toho domku ;)
Tohle ještě žádné imbusy nemá, tam jsou takové kroužky co drží ty zátky.
Jinak já takovou vymoženost jako je vanos vůbec nemám :D
Ale koukal jsem a je tam zaslepka na tuto hadici do které by kdyžtak šlo nacpat čidlo.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#18 Příspěvek od Foldas »

Jde tam dát čidlo pro teplotu vody na budíky sám ho tam mám :wink:
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#19 Příspěvek od _stalker_ »

Teplotu vody??
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#20 Příspěvek od Foldas »

Vezmeš to same čidlo co je v hlavě na teplotu vody a dáš jej místo ucpávky pak přes přepínací relé a tlačítko si můžeš zkontrolovat teplotu oleje přímo na budících a nemusíš dávat další budík na teplotu oleje
Odpovědět