Po opravě domku olejového filtru mi po nastartování teče ze zátek které jsou na fotkách olej. Resil to tu už někdo?http://e36stalker.rajce.idnes.cz/Domek_filtru
M54 tam jde taky?? já jsem koukal na domky a v podstatě všechny R6 co byly v E36 tak maj stejnej domek s tím že ty M52 pak už maj taky ty zátky na imbus a závit mno. Ale to jsem vykoukal jen na internetu jaká bude realita to netuším zatim.
Aha, tak já uvidím jak seženu ten domek z m54. Ale nejdříve rozdělám ten co tam je protože na jednom německém servru jsem našel, že pod tou zátkou co tam mám teď je o kroužek také.
Tohle normálně přetěsnit jde, dělal jsem to předloni. Ta zátka nejde vyndat pouze u novějších M52 s plastovym víčkem filtru.
Jsou tam o kroužky a teď nevim jestli 22x3 nebo 24x3 (někde jsem se dočetl, že 22, jinde 24, koupil jsem oba rozměry, jen už nevim který to nakonec byl..)
Motor je po kompletnim goucku a vse je pretesneno jen tohle se neudelalo a po radostnem oziveni se objevil olejovej kolac pod autem z tohohle prave... doufam že to dam na autě uz nechci to znova rozebirat
Mě to na M52 vyšroubovat nešlo, zaoxidované po 400k km to bylo, protočil se imbus v měkké hliníkové zátce.
M54 má v zátce větší díru a na torx, jde to vcelku snadno.
Zkontroluj, zda ti nesákne hadice na VANOS, jak se s ní hne po letech, tak ztvrdlá ráda mívá mikrotrhliny.
Ja myslel vypustit olej aspon z toho domku
Tohle ještě žádné imbusy nemá, tam jsou takové kroužky co drží ty zátky.
Jinak já takovou vymoženost jako je vanos vůbec nemám
Ale koukal jsem a je tam zaslepka na tuto hadici do které by kdyžtak šlo nacpat čidlo.
Vezmeš to same čidlo co je v hlavě na teplotu vody a dáš jej místo ucpávky pak přes přepínací relé a tlačítko si můžeš zkontrolovat teplotu oleje přímo na budících a nemusíš dávat další budík na teplotu oleje