Olejový domek na M50B25
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Řešil. Výměnou celého filtrboxu.
Mám z M54, ten má zátky šroubovací a přetěsnitelné.
Mám z M54, ten má zátky šroubovací a přetěsnitelné.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
M52 tam sice má imbus, ale přetěsnitelná zátka tam není.
M54 je rozměrově shodný, má navíc šroubení na teploměr oleje.
M54 je rozměrově shodný, má navíc šroubení na teploměr oleje.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
Tohle normálně přetěsnit jde, dělal jsem to předloni. Ta zátka nejde vyndat pouze u novějších M52 s plastovym víčkem filtru.
Jsou tam o kroužky a teď nevim jestli 22x3 nebo 24x3 (někde jsem se dočetl, že 22, jinde 24, koupil jsem oba rozměry, jen už nevim který to nakonec byl..)
Jsou tam o kroužky a teď nevim jestli 22x3 nebo 24x3 (někde jsem se dočetl, že 22, jinde 24, koupil jsem oba rozměry, jen už nevim který to nakonec byl..)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Mě to na M52 vyšroubovat nešlo, zaoxidované po 400k km to bylo, protočil se imbus v měkké hliníkové zátce.
M54 má v zátce větší díru a na torx, jde to vcelku snadno.
Zkontroluj, zda ti nesákne hadice na VANOS, jak se s ní hne po letech, tak ztvrdlá ráda mívá mikrotrhliny.
M54 má v zátce větší díru a na torx, jde to vcelku snadno.
Zkontroluj, zda ti nesákne hadice na VANOS, jak se s ní hne po letech, tak ztvrdlá ráda mívá mikrotrhliny.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
_stalker_
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: ned 29.08.2010 00:00
- Klubové ID: 2697
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
