Koukám,že máš v popisu Olomouc..Jezdím tam celkem často,tak klidně se můžem někde potkat a pokecat...Huska píše:no nic, je zbytečné radit někomu kdo poradit nechce. Když ti nestačí dát odkaz na technické řešení včetně robrázků a popisu jednotlivých typů diferenciálů, tak ti nic nepomůže... věř si čemu chcešDaweTDS píše:[Jak kolo stratí adhezi končíš a ani repas nepomůže.
Proto,když jedeš třeba hlubokým sněhem je svor veliký plus protože tam furt nějaký "odpor" je,ale jak je led jsi nahranej.![]()
PS: zkus zvednout zadek auta (odpor téměř nula) a točit kolama ... poznáš jak se samosvor chová.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Svornost u samosvoru na E36 328i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 416
- Registrován: pon 15.09.2008 00:00
- Bydliště: "Třebeach"
- Klubové ID: 1850
U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
zamysli se nad tim....Rade520 píše:U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
a dá se tomu u svoru teda dopomoct ručkou??pragdejf píše:zamysli se nad tim....Rade520 píše:U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
Logicky by to jít mělo, protože kolo na ledu má odpor 0 0 nic... a při zatažení ručky třeba na 50 - 60% by ten odpor značně vyrostl... pak by se auto rozjet mělo... Ale osobní zkušenost s tím nemám
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Tak ať to někdo zkusí a bude..EdyBoyS píše:a dá se tomu u svoru teda dopomoct ručkou??pragdejf píše:zamysli se nad tim....Rade520 píše: U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
Logicky by to jít mělo, protože kolo na ledu má odpor 0 0 nic... a při zatažení ručky třeba na 50 - 60% by ten odpor značně vyrostl... pak by se auto rozjet mělo... Ale osobní zkušenost s tím nemám
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
co by to nešlo, jde to, jen poměr musí být vyšší jak 3,07, protože pak je rozdíl zhruba 0,5cm na tluštce hlavního soukolí... typů 188 jsou dva druhy.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Velký diff v E34 je typ 210, z něj to nepůjde.
Trocha teorie. BMW v minulosti vyrábělo tři velikosti diffů: typ 168, typ 188 a typ 210.
Pro E30, E36 byl malým typ 168 a velkým typ 188.
Pro E34, E32 byl malým typ 188 a velkým typ 210.
Vzájemně mezi typy (velikostmi) samosvorné vnitřky migrovat nelze. Aby to byl ještě horší, do typu 188 (v E34 jako malý a v E36 jako velký) byly dva druhy samosvorů. Bylo to podle počtu zubů pastorku, pro zjednodušení jeden pro převody 3,07 a delší (2,93 nebo 2,65 atd) a pro 3,15 a kratší (3,25 nebo 3,45 atd).
U E36 je výjimkou M3 3,2 s diffem typ 210.
Trocha teorie. BMW v minulosti vyrábělo tři velikosti diffů: typ 168, typ 188 a typ 210.
Pro E30, E36 byl malým typ 168 a velkým typ 188.
Pro E34, E32 byl malým typ 188 a velkým typ 210.
Vzájemně mezi typy (velikostmi) samosvorné vnitřky migrovat nelze. Aby to byl ještě horší, do typu 188 (v E34 jako malý a v E36 jako velký) byly dva druhy samosvorů. Bylo to podle počtu zubů pastorku, pro zjednodušení jeden pro převody 3,07 a delší (2,93 nebo 2,65 atd) a pro 3,15 a kratší (3,25 nebo 3,45 atd).
U E36 je výjimkou M3 3,2 s diffem typ 210.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Mám samosvor s najetými 50k km, momentový klíč s "hodinkama" do 300 Nm.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
a mas 25% svor? potreboval by som zistit ze ked zdvihnes jedno koleso a das tam neutral, momentovy kluc das na maticu naboja zdvihnuteho kola a akym najmensim momemtom dokazes to koleso potocit...mne hovorili ze novy by mal udrzat 100Nm, no moj udrzi 43Nm...zasa v manuali od bmw pisu ze ma mat od 30-50Nm, tak teraz neviem preto to potrebujem zistit 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Změřím o víkendu a písnu ti sem výsledek.
Samosvor mám 25% originál od BMW. Kupoval jsem RMFD v roce 2013.
Samosvor mám 25% originál od BMW. Kupoval jsem RMFD v roce 2013.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem to měřil u sebe a měl před rokem 70Nm než se protočiljohnyfly1 píše:a mas 25% svor? potreboval by som zistit ze ked zdvihnes jedno koleso a das tam neutral, momentovy kluc das na maticu naboja zdvihnuteho kola a akym najmensim momemtom dokazes to koleso potocit...mne hovorili ze novy by mal udrzat 100Nm, no moj udrzi 43Nm...zasa v manuali od bmw pisu ze ma mat od 30-50Nm, tak teraz neviem preto to potrebujem zistit

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance