Koukám,že máš v popisu Olomouc..Jezdím tam celkem často,tak klidně se můžem někde potkat a pokecat...Huska píše:no nic, je zbytečné radit někomu kdo poradit nechce. Když ti nestačí dát odkaz na technické řešení včetně robrázků a popisu jednotlivých typů diferenciálů, tak ti nic nepomůže... věř si čemu chcešDaweTDS píše:[Jak kolo stratí adhezi končíš a ani repas nepomůže.
Proto,když jedeš třeba hlubokým sněhem je svor veliký plus protože tam furt nějaký "odpor" je,ale jak je led jsi nahranej.![]()
PS: zkus zvednout zadek auta (odpor téměř nula) a točit kolama ... poznáš jak se samosvor chová.
Svornost u samosvoru na E36 328i
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
-
EdyBoyS
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 28.02.2011 01:00
- Bydliště: Olomouc
Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
-
Rade520
- Registrovaný
- Příspěvky: 416
- Registrován: pon 15.09.2008 00:00
- Bydliště: "Třebeach"
- Klubové ID: 1850
U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
zamysli se nad tim....Rade520 píše:U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
-
EdyBoyS
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 28.02.2011 01:00
- Bydliště: Olomouc
a dá se tomu u svoru teda dopomoct ručkou??pragdejf píše:zamysli se nad tim....Rade520 píše:U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
Logicky by to jít mělo, protože kolo na ledu má odpor 0 0 nic... a při zatažení ručky třeba na 50 - 60% by ten odpor značně vyrostl... pak by se auto rozjet mělo... Ale osobní zkušenost s tím nemám
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Tak ať to někdo zkusí a bude..EdyBoyS píše:a dá se tomu u svoru teda dopomoct ručkou??pragdejf píše:zamysli se nad tim....Rade520 píše: U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
Logicky by to jít mělo, protože kolo na ledu má odpor 0 0 nic... a při zatažení ručky třeba na 50 - 60% by ten odpor značně vyrostl... pak by se auto rozjet mělo... Ale osobní zkušenost s tím nemám
-
Rade520
- Registrovaný
- Příspěvky: 416
- Registrován: pon 15.09.2008 00:00
- Bydliště: "Třebeach"
- Klubové ID: 1850
-
J0HN3C
- Registrovaný
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon 09.08.2010 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3428
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
co by to nešlo, jde to, jen poměr musí být vyšší jak 3,07, protože pak je rozdíl zhruba 0,5cm na tluštce hlavního soukolí... typů 188 jsou dva druhy.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Velký diff v E34 je typ 210, z něj to nepůjde.
Trocha teorie. BMW v minulosti vyrábělo tři velikosti diffů: typ 168, typ 188 a typ 210.
Pro E30, E36 byl malým typ 168 a velkým typ 188.
Pro E34, E32 byl malým typ 188 a velkým typ 210.
Vzájemně mezi typy (velikostmi) samosvorné vnitřky migrovat nelze. Aby to byl ještě horší, do typu 188 (v E34 jako malý a v E36 jako velký) byly dva druhy samosvorů. Bylo to podle počtu zubů pastorku, pro zjednodušení jeden pro převody 3,07 a delší (2,93 nebo 2,65 atd) a pro 3,15 a kratší (3,25 nebo 3,45 atd).
U E36 je výjimkou M3 3,2 s diffem typ 210.
Trocha teorie. BMW v minulosti vyrábělo tři velikosti diffů: typ 168, typ 188 a typ 210.
Pro E30, E36 byl malým typ 168 a velkým typ 188.
Pro E34, E32 byl malým typ 188 a velkým typ 210.
Vzájemně mezi typy (velikostmi) samosvorné vnitřky migrovat nelze. Aby to byl ještě horší, do typu 188 (v E34 jako malý a v E36 jako velký) byly dva druhy samosvorů. Bylo to podle počtu zubů pastorku, pro zjednodušení jeden pro převody 3,07 a delší (2,93 nebo 2,65 atd) a pro 3,15 a kratší (3,25 nebo 3,45 atd).
U E36 je výjimkou M3 3,2 s diffem typ 210.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
johnyfly1
- Registrovaný
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Mám samosvor s najetými 50k km, momentový klíč s "hodinkama" do 300 Nm.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
johnyfly1
- Registrovaný
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
a mas 25% svor? potreboval by som zistit ze ked zdvihnes jedno koleso a das tam neutral, momentovy kluc das na maticu naboja zdvihnuteho kola a akym najmensim momemtom dokazes to koleso potocit...mne hovorili ze novy by mal udrzat 100Nm, no moj udrzi 43Nm...zasa v manuali od bmw pisu ze ma mat od 30-50Nm, tak teraz neviem preto to potrebujem zistit 
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Změřím o víkendu a písnu ti sem výsledek.
Samosvor mám 25% originál od BMW. Kupoval jsem RMFD v roce 2013.
Samosvor mám 25% originál od BMW. Kupoval jsem RMFD v roce 2013.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
johnyfly1
- Registrovaný
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
Já jsem to měřil u sebe a měl před rokem 70Nm než se protočiljohnyfly1 píše:a mas 25% svor? potreboval by som zistit ze ked zdvihnes jedno koleso a das tam neutral, momentovy kluc das na maticu naboja zdvihnuteho kola a akym najmensim momemtom dokazes to koleso potocit...mne hovorili ze novy by mal udrzat 100Nm, no moj udrzi 43Nm...zasa v manuali od bmw pisu ze ma mat od 30-50Nm, tak teraz neviem preto to potrebujem zistit
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
