DaweTDS píše:[Jak kolo stratí adhezi končíš a ani repas nepomůže. Proto,když jedeš třeba hlubokým sněhem je svor veliký plus protože tam furt nějaký "odpor" je,ale jak je led jsi nahranej.
no nic, je zbytečné radit někomu kdo poradit nechce. Když ti nestačí dát odkaz na technické řešení včetně robrázků a popisu jednotlivých typů diferenciálů, tak ti nic nepomůže... věř si čemu chceš
PS: zkus zvednout zadek auta (odpor téměř nula) a točit kolama ... poznáš jak se samosvor chová.
Koukám,že máš v popisu Olomouc..Jezdím tam celkem často,tak klidně se můžem někde potkat a pokecat...
dojed na nějaký sraz do Brna v Olomouci už nebydlím
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC... Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC... Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel , zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
zamysli se nad tim....
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC... Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel , zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
zamysli se nad tim....
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
a dá se tomu u svoru teda dopomoct ručkou??
Logicky by to jít mělo, protože kolo na ledu má odpor 0 0 nic... a při zatažení ručky třeba na 50 - 60% by ten odpor značně vyrostl... pak by se auto rozjet mělo... Ale osobní zkušenost s tím nemám
Rade520 píše:[quote="EdyBoyS"]Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC... Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?
U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel , zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.
zamysli se nad tim....
co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.
a dá se tomu u svoru teda dopomoct ručkou?? Logicky by to jít mělo, protože kolo na ledu má odpor 0 0 nic... a při zatažení ručky třeba na 50 - 60% by ten odpor značně vyrostl... pak by se auto rozjet mělo... Ale osobní zkušenost s tím nemám[/quote]
Trocha teorie. BMW v minulosti vyrábělo tři velikosti diffů: typ 168, typ 188 a typ 210.
Pro E30, E36 byl malým typ 168 a velkým typ 188.
Pro E34, E32 byl malým typ 188 a velkým typ 210.
Vzájemně mezi typy (velikostmi) samosvorné vnitřky migrovat nelze. Aby to byl ještě horší, do typu 188 (v E34 jako malý a v E36 jako velký) byly dva druhy samosvorů. Bylo to podle počtu zubů pastorku, pro zjednodušení jeden pro převody 3,07 a delší (2,93 nebo 2,65 atd) a pro 3,15 a kratší (3,25 nebo 3,45 atd).
U E36 je výjimkou M3 3,2 s diffem typ 210.
a mas 25% svor? potreboval by som zistit ze ked zdvihnes jedno koleso a das tam neutral, momentovy kluc das na maticu naboja zdvihnuteho kola a akym najmensim momemtom dokazes to koleso potocit...mne hovorili ze novy by mal udrzat 100Nm, no moj udrzi 43Nm...zasa v manuali od bmw pisu ze ma mat od 30-50Nm, tak teraz neviem preto to potrebujem zistit
johnyfly1 píše:a mas 25% svor? potreboval by som zistit ze ked zdvihnes jedno koleso a das tam neutral, momentovy kluc das na maticu naboja zdvihnuteho kola a akym najmensim momemtom dokazes to koleso potocit...mne hovorili ze novy by mal udrzat 100Nm, no moj udrzi 43Nm...zasa v manuali od bmw pisu ze ma mat od 30-50Nm, tak teraz neviem preto to potrebujem zistit
Já jsem to měřil u sebe a měl před rokem 70Nm než se protočil
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance