Jenže kouče nejsou tak silný jako u M3 , a M3 brzdiče mají větší pístek myslímTotic píše:V tom linku výše se píše o možnosti upgradu brzd cena/výkon nejlíp z 330i/d. Velikosti 325/25mm. Z těchto aut může být brzdičů po vrakáčích dost..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
brzdy E36 M3 vs E36 328i
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...MattyX píše:jo desky trw tvlměkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném
no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde
a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš
a investuj do lepsich brzdových desek
Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Tak původní odkaz jsem nedával já, ale Kugelig, a to v dubnu: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=111273
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Mě TRW zhořeliEdyBoyS píše:Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...MattyX píše:jo desky trw tvlměkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném
no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde
a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš
a investuj do lepsich brzdových desek
Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
A co bys teda doporučil za desky k těm kotoučům Zimmerman Sport??MattyX píše:Mě TRW zhořeliEdyBoyS píše:Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...MattyX píše:jo desky trw tvlměkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném
no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde
a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš
a investuj do lepsich brzdových desek
Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??nahanel jsem se jedno leto se slabým endurem , na kurva točitý trati , a normálně se hulilo od kol
smrda že bych se zeblil
LiborM měl Zimmer + TRW na M3 a šlo to hnedka do piče
nerikam ze zimmer. by byli špatny , ale proste ja kupuju trebas obyc kotouče (brembo za 800kus ) a investuju do desek , FERODO , EBC , PAGID atd. který mají uplně jiný pracovní teploty. ATE ceramic nejsou sportovní desky , ale prostě desky s přísadou keramiky který mín prasijou , a víc vydrží a o chlup by měli brzdit lepe , ale to bych asi si nebyl jistej...
aby to dobře brzdilo a bylo to za přijatelnou cenu...
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
On už to TDS prodal, šlo do světa za 120...
kontakt... no když přijedeš do Olomouce, tak dělá každýmu servis báwa, jak mechanických částí, tak má i šikovného kolegu co má origo BMW diagnostiku... ladí auta snad každymu kámošovi kterej má BMW...
To jeho TDS zná určitě hodně lidí, říkalo se mu kometa, bylo cely černy, položeny na zemi, na R18 černych kolech (245 a 285) a na zadni okně nálepka kola od ježíška...
na sprintech pojelo E36 328i kupé jak hovno... i E46 330i to podělalo...
Měl tam hodně úprav, ale taky se měnil 2x ročně motor
Teď má na drifty a burnouty závodní speciál co si sám poskládal a je to E36 Alpina B8 tzn 4,4 V8, vykuchaná, sportovní sedačky, hydraulická ručka atd...
kontakt... no když přijedeš do Olomouce, tak dělá každýmu servis báwa, jak mechanických částí, tak má i šikovného kolegu co má origo BMW diagnostiku... ladí auta snad každymu kámošovi kterej má BMW...
To jeho TDS zná určitě hodně lidí, říkalo se mu kometa, bylo cely černy, položeny na zemi, na R18 černych kolech (245 a 285) a na zadni okně nálepka kola od ježíška...
na sprintech pojelo E36 328i kupé jak hovno... i E46 330i to podělalo...
Měl tam hodně úprav, ale taky se měnil 2x ročně motor
Teď má na drifty a burnouty závodní speciál co si sám poskládal a je to E36 Alpina B8 tzn 4,4 V8, vykuchaná, sportovní sedačky, hydraulická ručka atd...
to kazdymu tajil, co tam bylo za upravy, ale co vim, tak chip na zakazku, jinej vyfuk vcetne svodu, posunutej omezovac, jiny turbo, sani a kratsi diferak... byla to nejsilnejsi e34 tds co jsem kdy videl...Lucifer píše:No mě jen zajímá jak z toho vymačkal 250kobyl. Jsem ze sokolova a pro info do olomouce určitě nemám
nemyslim chip jako ten modul ale chip tuning... mel premapovanou jednotku uplne do kurev, nevim kde to vzal nebo vo je to zac, nejak jsem po tom nesel... ale jelo to brutalne a sedelo to jak motokara
bylo to v plne palbe a hlavne vse vyladeny do posledniho detailu... ted ma uz novyho majitele, koupil to kamos misto sedmy
bylo to v plne palbe a hlavne vse vyladeny do posledniho detailu... ted ma uz novyho majitele, koupil to kamos misto sedmy
