Jenže kouče nejsou tak silný jako u M3 , a M3 brzdiče mají větší pístek myslímTotic píše:V tom linku výše se píše o možnosti upgradu brzd cena/výkon nejlíp z 330i/d. Velikosti 325/25mm. Z těchto aut může být brzdičů po vrakáčích dost..

Jenže kouče nejsou tak silný jako u M3 , a M3 brzdiče mají větší pístek myslímTotic píše:V tom linku výše se píše o možnosti upgradu brzd cena/výkon nejlíp z 330i/d. Velikosti 325/25mm. Z těchto aut může být brzdičů po vrakáčích dost..
Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...MattyX píše:jo desky trw tvlměkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném
no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde
a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš
a investuj do lepsich brzdových desek
Mě TRW zhořeliEdyBoyS píše:Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...MattyX píše:jo desky trw tvlměkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném
no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde
a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš
a investuj do lepsich brzdových desek
Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
A co bys teda doporučil za desky k těm kotoučům Zimmerman Sport??MattyX píše:Mě TRW zhořeliEdyBoyS píše:Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...MattyX píše:jo desky trw tvlměkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném
no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde
a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš
a investuj do lepsich brzdových desek
Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??nahanel jsem se jedno leto se slabým endurem , na kurva točitý trati , a normálně se hulilo od kol
smrda že bych se zeblil
LiborM měl Zimmer + TRW na M3 a šlo to hnedka do piče
nerikam ze zimmer. by byli špatny , ale proste ja kupuju trebas obyc kotouče (brembo za 800kus ) a investuju do desek , FERODO , EBC , PAGID atd. který mají uplně jiný pracovní teploty. ATE ceramic nejsou sportovní desky , ale prostě desky s přísadou keramiky který mín prasijou , a víc vydrží a o chlup by měli brzdit lepe , ale to bych asi si nebyl jistej...
to kazdymu tajil, co tam bylo za upravy, ale co vim, tak chip na zakazku, jinej vyfuk vcetne svodu, posunutej omezovac, jiny turbo, sani a kratsi diferak... byla to nejsilnejsi e34 tds co jsem kdy videl...Lucifer píše:No mě jen zajímá jak z toho vymačkal 250kobyl. Jsem ze sokolova a pro info do olomouce určitě nemám