Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

brzdy E36 M3 vs E36 328i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Totic píše:V tom linku výše se píše o možnosti upgradu brzd cena/výkon nejlíp z 330i/d. Velikosti 325/25mm. Z těchto aut může být brzdičů po vrakáčích dost..
Jenže kouče nejsou tak silný jako u M3 , a M3 brzdiče mají větší pístek myslím :) ale 325mm brzdy jsou taky slušný upgrade , kdy není zapotřebí Emkových těhlic (popřípadě jiných ekvivaletních uprav )
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#22 Příspěvek od EdyBoyS »

Hyena píše:Nejaky pr. trmeny se mi tu vali no :) E36 3.2
a za kolik by jsi je nechal?
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#23 Příspěvek od EdyBoyS »

MattyX píše:jo desky trw tvl :roll: měkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném :) no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde :) a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš ;) a investuj do lepsich brzdových desek ;)
Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...

Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#24 Příspěvek od Jamall »

Francis píše:Nejsou to PowerDisc, ale "obyčejné" ATE. Desky též ATE. Nekopou, nepískají, nevadnou, prostě jen brzdí ;-)
Brzdy je potřeba zajet a přiměřeně se k nim chovat. Dával jsem sem odkaz na velice pěkný text o brzdách.
ja chcu link na té brzdy please...nemůžu dohledat
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Tak původní odkaz jsem nedával já, ale Kugelig, a to v dubnu: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=111273
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od MattyX Moderátor »

EdyBoyS píše:
MattyX píše:jo desky trw tvl :roll: měkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném :) no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde :) a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš ;) a investuj do lepsich brzdových desek ;)
Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...

Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
Mě TRW zhořeli :D nahanel jsem se jedno leto se slabým endurem , na kurva točitý trati , a normálně se hulilo od kol :D smrda že bych se zeblil :D LiborM měl Zimmer + TRW na M3 a šlo to hnedka do piče :D nerikam ze zimmer. by byli špatny , ale proste ja kupuju trebas obyc kotouče (brembo za 800kus ) a investuju do desek , FERODO , EBC , PAGID atd. který mají uplně jiný pracovní teploty. ATE ceramic nejsou sportovní desky , ale prostě desky s přísadou keramiky který mín prasijou , a víc vydrží a o chlup by měli brzdit lepe , ale to bych asi si nebyl jistej...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#27 Příspěvek od Lucifer »

EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#28 Příspěvek od EdyBoyS »

MattyX píše:
EdyBoyS píše:
MattyX píše:jo desky trw tvl :roll: měkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném :) no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde :) a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš ;) a investuj do lepsich brzdových desek ;)
Kámoš kterej mi skládal moje kupé má upraveny E34 525 TDS na 250 koní, podvozek Bilstein B8 a právě tam má ty kotouče Zimmerman sport + desky TRW a brzdi to naprosto brutálně, nejel sem v ničem co vic brzdí... má ty brzdy i v E36 344i co si postavěl (výkon cca 240KW) a brzdy tam má taktéž vrtané zimmerman, jezdí jak dobytek a ještě se mu nezvlnily ani nepraskly... já zas nejsem střelec abych každej den brzdil ze 200 na 0 několikrát... ale třeba 1x za měsíc chci jet v létě na sprinty a u origo brzd je problém, že si dám 3 sprinty a po 4 už nezabrzdím... proto chci nějaky lepši kotouče + desky...

Takže bys raději doporučil ATE Power disc + ATE keramické desky??
Mě TRW zhořeli :D nahanel jsem se jedno leto se slabým endurem , na kurva točitý trati , a normálně se hulilo od kol :D smrda že bych se zeblil :D LiborM měl Zimmer + TRW na M3 a šlo to hnedka do piče :D nerikam ze zimmer. by byli špatny , ale proste ja kupuju trebas obyc kotouče (brembo za 800kus ) a investuju do desek , FERODO , EBC , PAGID atd. který mají uplně jiný pracovní teploty. ATE ceramic nejsou sportovní desky , ale prostě desky s přísadou keramiky který mín prasijou , a víc vydrží a o chlup by měli brzdit lepe , ale to bych asi si nebyl jistej...
A co bys teda doporučil za desky k těm kotoučům Zimmerman Sport??
aby to dobře brzdilo a bylo to za přijatelnou cenu...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#29 Příspěvek od Lucifer »

Můžeš mi nějak dát kontakt na toho kámoše s TDS s 250koňma ? 8O
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#30 Příspěvek od beny-maser »

já by jsem chtěl taky tds s 250PS
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#31 Příspěvek od EdyBoyS »

On už to TDS prodal, šlo do světa za 120...

kontakt... no když přijedeš do Olomouce, tak dělá každýmu servis báwa, jak mechanických částí, tak má i šikovného kolegu co má origo BMW diagnostiku... ladí auta snad každymu kámošovi kterej má BMW...

To jeho TDS zná určitě hodně lidí, říkalo se mu kometa, bylo cely černy, položeny na zemi, na R18 černych kolech (245 a 285) a na zadni okně nálepka kola od ježíška...

na sprintech pojelo E36 328i kupé jak hovno... i E46 330i to podělalo...

Měl tam hodně úprav, ale taky se měnil 2x ročně motor :D

Teď má na drifty a burnouty závodní speciál co si sám poskládal a je to E36 Alpina B8 tzn 4,4 V8, vykuchaná, sportovní sedačky, hydraulická ručka atd...
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Klubové ID: 2543
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od sa-tan666 »

s jeziskem jsem sprinty jel ale ze by me podelal to urcite ne
ale jelo mu to dobre byl zamnou na 300m o 2 auta
a hlavne je to clovek kterej kterej se toho neboji
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#33 Příspěvek od EdyBoyS »

sa-tan666 píše:s jeziskem jsem sprinty jel ale ze by me podelal to urcite ne
ale jelo mu to dobre byl zamnou na 300m o 2 auta
a hlavne je to clovek kterej kterej se toho neboji
a ty máš co za auto?
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Klubové ID: 2543
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od sa-tan666 »

obycejnou 328i kupe
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#35 Příspěvek od EdyBoyS »

sa-tan666 píše:obycejnou 328i kupe
divny... já viděl na vlastni oči jak podělal 328i kupé s otevřenym sáním...
ale to bylo ještě za dob co měl posunutej omezovač, čip na maximum a ještě myslim jiný turbo? :-D a kdo ví co ještě...

no a teď zpět k těm brzdám... jaký jsou nej desky k těm zimmermanům?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#36 Příspěvek od Lucifer »

No mě jen zajímá jak z toho vymačkal 250kobyl. Jsem ze sokolova a pro info do olomouce určitě nemám :D
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#37 Příspěvek od EdyBoyS »

Lucifer píše:No mě jen zajímá jak z toho vymačkal 250kobyl. Jsem ze sokolova a pro info do olomouce určitě nemám :D
to kazdymu tajil, co tam bylo za upravy, ale co vim, tak chip na zakazku, jinej vyfuk vcetne svodu, posunutej omezovac, jiny turbo, sani a kratsi diferak... byla to nejsilnejsi e34 tds co jsem kdy videl...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#38 Příspěvek od Lucifer »

Že tam byl čip tak tomu nevěřim ani náhodou nemohl tam mít elektronický čerpadlo
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#39 Příspěvek od EdyBoyS »

nemyslim chip jako ten modul ale chip tuning... mel premapovanou jednotku uplne do kurev, nevim kde to vzal nebo vo je to zac, nejak jsem po tom nesel... ale jelo to brutalne a sedelo to jak motokara

bylo to v plne palbe a hlavne vse vyladeny do posledniho detailu... ted ma uz novyho majitele, koupil to kamos misto sedmy
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#40 Příspěvek od Lucifer »

No však píšu elektronický vstřikovací čerpadlo nemůže vytáhnout takový masakry ani náhodou, celá evropa už na tom pohořela, jediný co ti k tomu pomůže je mechanická rotačka jenže u tý je ti čip uplně k ničemu
Odpovědět