NE! za 1) nepůjde ti to tam pač každá jednotka má immobilzer takže auto nenastartuješ
za 2) jestli očekáváš, že ti to líp pojede tak na to zapomeň
za 3) proč něco bastlit?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
pokud ji tam jakymkoli zpusobem das pocitej s opravdu zvysenou spotrebou, funguje a pracuje s jinymi hodnotamy ( doba vstriku) hodnoty lambda aj.................
icecold píše:NE! za 1) nepůjde ti to tam pač každá jednotka má immobilzer takže auto nenastartuješ za 2) jestli očekáváš, že ti to líp pojede tak na to zapomeň za 3) proč něco bastlit?
kazdy auto ma svoji jednotku imobilizeru (zalezi na zparovani klice vs jednotka imm) ktera nasledne odesle sygnal do rj motoru
Panové...
jednotka motoru pro 316i a 318i jsou identické.
Obě používají Bosch jednotku se softwarovou verzí 3.2. Takže to zaměnitelné je, ale rozhodně to nezvedne výkon nebo to neudělá to, co od toho tento uživatel očekává.
Samozřejmě to nepůjde nastartovat po výměně kvůli EWS, ale z mého pohledu věci to není takový problém. Stačí zapojit diagnostiku a dát EWS-DME alignment a je hotovo. Sám jsem to dělal několikrát
Tedy, sám v tom zrovna kovaný nejsem, jasně že DME 316/318i před/po EWS se jinak nemají důvod lišit.Ale neliší se nějak verze kolem r.v.95? (to přece předělali DISu v sání z podtlakem na servem řízenou a ventilátor chlazení přešel na elekromotor místo viskospojky..takže krom "drátu navíc" by se už hodil i jiný firmware od Bosche)