Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Řídící jednotka z 318i do 316i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#1 Příspěvek od Danys »

Dobrej, chtěl bych se zeptat, můžu použít řídící jednotku z E36 318i 1997 do E36 316i 1994 ? Pojede to stejně ? díky za odpovědi .
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od icecold »

NE! za 1) nepůjde ti to tam pač každá jednotka má immobilzer takže auto nenastartuješ
za 2) jestli očekáváš, že ti to líp pojede tak na to zapomeň
za 3) proč něco bastlit?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Rudlik36
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 14.07.2011 00:00

#3 Příspěvek od Rudlik36 »

pokud ji tam jakymkoli zpusobem das pocitej s opravdu zvysenou spotrebou, funguje a pracuje s jinymi hodnotamy ( doba vstriku) hodnoty lambda aj.................
Rudlik36
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 14.07.2011 00:00

#4 Příspěvek od Rudlik36 »

icecold píše:NE! za 1) nepůjde ti to tam pač každá jednotka má immobilzer takže auto nenastartuješ
za 2) jestli očekáváš, že ti to líp pojede tak na to zapomeň
za 3) proč něco bastlit?


kazdy auto ma svoji jednotku imobilizeru (zalezi na zparovani klice vs jednotka imm) ktera nasledne odesle sygnal do rj motoru
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Pglock »

Danys píše:Dobrej, chtěl bych se zeptat, můžu použít řídící jednotku z E36 318i 1997 do E36 316i 1994 ? Pojede to stejně ? díky za odpovědi .


Rozhodně bych se do toho nesral!! Je to pro jinej motor= jiný parametry
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

1994 nemá immo v jednotce, 97 má EWS. Bylo by s tím víc problémů než užitku. Pokud máš jednotku vadnou, nejjednodušší je sehnat stejnou do r.v. 12/94.
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#7 Příspěvek od mentuli »

Panové...
jednotka motoru pro 316i a 318i jsou identické.
Obě používají Bosch jednotku se softwarovou verzí 3.2. Takže to zaměnitelné je, ale rozhodně to nezvedne výkon nebo to neudělá to, co od toho tento uživatel očekává.
Samozřejmě to nepůjde nastartovat po výměně kvůli EWS, ale z mého pohledu věci to není takový problém. Stačí zapojit diagnostiku a dát EWS-DME alignment a je hotovo. Sám jsem to dělal několikrát :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Každopádně dopojování EWS do auta, kde nikdy nebylo, je fakt víc potíží než užitku. Jinak jednotky 316/318 jsou opravdu zaměnitelné.
vsemick
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: sob 20.11.2010 01:00

#9 Příspěvek od vsemick »

Tedy, sám v tom zrovna kovaný nejsem, jasně že DME 316/318i před/po EWS se jinak nemají důvod lišit.Ale neliší se nějak verze kolem r.v.95? (to přece předělali DISu v sání z podtlakem na servem řízenou a ventilátor chlazení přešel na elekromotor místo viskospojky..takže krom "drátu navíc" by se už hodil i jiný firmware od Bosche)
Odpovědět