Řídící jednotka z 318i do 316i
-
Danys
- Registrovaný
- Příspěvky: 179
- Registrován: čtv 12.05.2011 00:00
-
icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
-
Rudlik36
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv 14.07.2011 00:00
-
Rudlik36
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv 14.07.2011 00:00
kazdy auto ma svoji jednotku imobilizeru (zalezi na zparovani klice vs jednotka imm) ktera nasledne odesle sygnal do rj motoruicecold píše:NE! za 1) nepůjde ti to tam pač každá jednotka má immobilzer takže auto nenastartuješ
za 2) jestli očekáváš, že ti to líp pojede tak na to zapomeň
za 3) proč něco bastlit?
-
Pglock
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 25.02.2011 01:00
- Bydliště: Vamberk
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
mentuli
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned 22.02.2009 01:00
- Klubové ID: 3102
Panové...
jednotka motoru pro 316i a 318i jsou identické.
Obě používají Bosch jednotku se softwarovou verzí 3.2. Takže to zaměnitelné je, ale rozhodně to nezvedne výkon nebo to neudělá to, co od toho tento uživatel očekává.
Samozřejmě to nepůjde nastartovat po výměně kvůli EWS, ale z mého pohledu věci to není takový problém. Stačí zapojit diagnostiku a dát EWS-DME alignment a je hotovo. Sám jsem to dělal několikrát
jednotka motoru pro 316i a 318i jsou identické.
Obě používají Bosch jednotku se softwarovou verzí 3.2. Takže to zaměnitelné je, ale rozhodně to nezvedne výkon nebo to neudělá to, co od toho tento uživatel očekává.
Samozřejmě to nepůjde nastartovat po výměně kvůli EWS, ale z mého pohledu věci to není takový problém. Stačí zapojit diagnostiku a dát EWS-DME alignment a je hotovo. Sám jsem to dělal několikrát
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
vsemick
- Registrovaný
- Příspěvky: 133
- Registrován: sob 20.11.2010 01:00
Tedy, sám v tom zrovna kovaný nejsem, jasně že DME 316/318i před/po EWS se jinak nemají důvod lišit.Ale neliší se nějak verze kolem r.v.95? (to přece předělali DISu v sání z podtlakem na servem řízenou a ventilátor chlazení přešel na elekromotor místo viskospojky..takže krom "drátu navíc" by se už hodil i jiný firmware od Bosche)
