
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	bmw e30 2.5 4x4
- 
				MattyX  
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
limitovana edice to nebyla  je tam par atypickejch dilu co je problem sehnat pak pozdeji ve slusnym stavu . napr. mezinapravak + predni poosy , olejova vana je jina, a udajne je i motor trochu jinej
 je tam par atypickejch dilu co je problem sehnat pak pozdeji ve slusnym stavu . napr. mezinapravak + predni poosy , olejova vana je jina, a udajne je i motor trochu jinej  kazdopadne je to auto se kterym je hromada srandy ...
 kazdopadne je to auto se kterym je hromada srandy ... 
			
			
									
						
							 je tam par atypickejch dilu co je problem sehnat pak pozdeji ve slusnym stavu . napr. mezinapravak + predni poosy , olejova vana je jina, a udajne je i motor trochu jinej
 je tam par atypickejch dilu co je problem sehnat pak pozdeji ve slusnym stavu . napr. mezinapravak + predni poosy , olejova vana je jina, a udajne je i motor trochu jinej  kazdopadne je to auto se kterym je hromada srandy ...
 kazdopadne je to auto se kterym je hromada srandy ... 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				MattyX  
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
cituji francise z e30.cz :
odlisnosti tam jsou tedy 
			
			
									
						
							Kód: Vybrat vše
Zdar lidi,
pokud by vas nekoho napadlo, jako me, pouzit motor ze zadohrabu na iX, pripravte si:
vrtak 8.0 mm + zavitnik M10 na prerezani uchytu pro drzaky motoru
vrtak 4.8 mm + zavitnik M6 na vyvrtani dvou novych der pro vanu motoru
zatku M20x1.5 pro ucpani jednoho olejoveho kanalu
vyvrtani noveho zavitu pro uchyceni olejoveho cerpadla
kladivo pro upravu trubky merky oleje
z iX motoru drzaky motoru
z iX motoru vanu
z iX motoru olejove cerpadlo
z iX motoru pomocny hridel + sroub.prevod pohonu olejoveho cerpadla (na iX se cerpadlo TOCI NA DRUHOU STRANU nez na zadohrabu)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				
								Francis   
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Blok motoru má větší díry pro konzoly držící motor v karoserii (M10 místo M8 ), jinak vedené olejové kanály a čerpadlo oleje se točí na druhou stranu - je jiné šroubové soukolí pohonu čerpadla. Tím jak je jiná vana, jsou některé díry pro přišroubování vany vyvrtány jinde.
Motor z iX do zadokolky nebo obráceně adaptovat lze, ale je potřeba vyrobit zátku olejového kanálu se závitem M20x1,5 (zadokolkový motor do iX) a nebo takouto díru vyvrtat v bloku a závit M20x1,5 v ní vyříznout (iX motor do zadokolky).
Pokud někdo není prase a má všechny čtyři kola stejného rozměru, vydrží pohon 4x4 věky. Měl jsem celkem čtyři auta iX (E34 525iX a 3x E30 325iX) a krom výměny manžet na pření poloose s tím nebyl problém. Ani na jednom autě.
edit: Koukám, že než jsem to znovu sepsal, tak byl MattyX rychlejší
			
			
									
						
							Motor z iX do zadokolky nebo obráceně adaptovat lze, ale je potřeba vyrobit zátku olejového kanálu se závitem M20x1,5 (zadokolkový motor do iX) a nebo takouto díru vyvrtat v bloku a závit M20x1,5 v ní vyříznout (iX motor do zadokolky).
Pokud někdo není prase a má všechny čtyři kola stejného rozměru, vydrží pohon 4x4 věky. Měl jsem celkem čtyři auta iX (E34 525iX a 3x E30 325iX) a krom výměny manžet na pření poloose s tím nebyl problém. Ani na jednom autě.
edit: Koukám, že než jsem to znovu sepsal, tak byl MattyX rychlejší

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition


 
							