
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw e30 2.5 4x4
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
limitovana edice to nebyla
je tam par atypickejch dilu co je problem sehnat pak pozdeji ve slusnym stavu . napr. mezinapravak + predni poosy , olejova vana je jina, a udajne je i motor trochu jinej
kazdopadne je to auto se kterym je hromada srandy ... 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
cituji francise z e30.cz :
[code:1]Zdar lidi,
pokud by vas nekoho napadlo, jako me, pouzit motor ze zadohrabu na iX, pripravte si:
vrtak 8.0 mm + zavitnik M10 na prerezani uchytu pro drzaky motoru
vrtak 4.8 mm + zavitnik M6 na vyvrtani dvou novych der pro vanu motoru
zatku M20x1.5 pro ucpani jednoho olejoveho kanalu
vyvrtani noveho zavitu pro uchyceni olejoveho cerpadla
kladivo pro upravu trubky merky oleje
z iX motoru drzaky motoru
z iX motoru vanu
z iX motoru olejove cerpadlo
z iX motoru pomocny hridel + sroub.prevod pohonu olejoveho cerpadla (na iX se cerpadlo TOCI NA DRUHOU STRANU nez na zadohrabu)[/code:1]
odlisnosti tam jsou tedy
[code:1]Zdar lidi,
pokud by vas nekoho napadlo, jako me, pouzit motor ze zadohrabu na iX, pripravte si:
vrtak 8.0 mm + zavitnik M10 na prerezani uchytu pro drzaky motoru
vrtak 4.8 mm + zavitnik M6 na vyvrtani dvou novych der pro vanu motoru
zatku M20x1.5 pro ucpani jednoho olejoveho kanalu
vyvrtani noveho zavitu pro uchyceni olejoveho cerpadla
kladivo pro upravu trubky merky oleje
z iX motoru drzaky motoru
z iX motoru vanu
z iX motoru olejove cerpadlo
z iX motoru pomocny hridel + sroub.prevod pohonu olejoveho cerpadla (na iX se cerpadlo TOCI NA DRUHOU STRANU nez na zadohrabu)[/code:1]
odlisnosti tam jsou tedy

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Blok motoru má větší díry pro konzoly držící motor v karoserii (M10 místo M8 ), jinak vedené olejové kanály a čerpadlo oleje se točí na druhou stranu - je jiné šroubové soukolí pohonu čerpadla. Tím jak je jiná vana, jsou některé díry pro přišroubování vany vyvrtány jinde.
Motor z iX do zadokolky nebo obráceně adaptovat lze, ale je potřeba vyrobit zátku olejového kanálu se závitem M20x1,5 (zadokolkový motor do iX) a nebo takouto díru vyvrtat v bloku a závit M20x1,5 v ní vyříznout (iX motor do zadokolky).
Pokud někdo není prase a má všechny čtyři kola stejného rozměru, vydrží pohon 4x4 věky. Měl jsem celkem čtyři auta iX (E34 525iX a 3x E30 325iX) a krom výměny manžet na pření poloose s tím nebyl problém. Ani na jednom autě.
edit: Koukám, že než jsem to znovu sepsal, tak byl MattyX rychlejší
Motor z iX do zadokolky nebo obráceně adaptovat lze, ale je potřeba vyrobit zátku olejového kanálu se závitem M20x1,5 (zadokolkový motor do iX) a nebo takouto díru vyvrtat v bloku a závit M20x1,5 v ní vyříznout (iX motor do zadokolky).
Pokud někdo není prase a má všechny čtyři kola stejného rozměru, vydrží pohon 4x4 věky. Měl jsem celkem čtyři auta iX (E34 525iX a 3x E30 325iX) a krom výměny manžet na pření poloose s tím nebyl problém. Ani na jednom autě.
edit: Koukám, že než jsem to znovu sepsal, tak byl MattyX rychlejší

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition