Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e30 2.5 4x4

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
e36power
Registrovaný
Příspěvky: 317
Registrován: úte 23.10.2007 00:00

#1 Příspěvek od e36power »

Ahoj chtel jsem se zeptat zda mate nekdo zkusenosti s timto autem jestli se ta ctyrkokla srala nebo to bylo bezporucove, sem cet ze to bylla nejaka limitovana edice ci co diky za info nebo nejakje odlaz ;-)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

limitovana edice to nebyla ;) je tam par atypickejch dilu co je problem sehnat pak pozdeji ve slusnym stavu . napr. mezinapravak + predni poosy , olejova vana je jina, a udajne je i motor trochu jinej ;) kazdopadne je to auto se kterym je hromada srandy ... ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Mattyx: Motor je jinej snad akorát tím, že má měrku oleje na druhý straně než normální M20 a jinou vanu, což už tu padlo... O jiných rozdílech nevím.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

cituji francise z e30.cz :

[code:1]Zdar lidi,
pokud by vas nekoho napadlo, jako me, pouzit motor ze zadohrabu na iX, pripravte si:

vrtak 8.0 mm + zavitnik M10 na prerezani uchytu pro drzaky motoru
vrtak 4.8 mm + zavitnik M6 na vyvrtani dvou novych der pro vanu motoru
zatku M20x1.5 pro ucpani jednoho olejoveho kanalu
vyvrtani noveho zavitu pro uchyceni olejoveho cerpadla
kladivo pro upravu trubky merky oleje
z iX motoru drzaky motoru
z iX motoru vanu
z iX motoru olejove cerpadlo
z iX motoru pomocny hridel + sroub.prevod pohonu olejoveho cerpadla (na iX se cerpadlo TOCI NA DRUHOU STRANU nez na zadohrabu)[/code:1]

odlisnosti tam jsou tedy :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Blok motoru má větší díry pro konzoly držící motor v karoserii (M10 místo M8 ), jinak vedené olejové kanály a čerpadlo oleje se točí na druhou stranu - je jiné šroubové soukolí pohonu čerpadla. Tím jak je jiná vana, jsou některé díry pro přišroubování vany vyvrtány jinde.

Motor z iX do zadokolky nebo obráceně adaptovat lze, ale je potřeba vyrobit zátku olejového kanálu se závitem M20x1,5 (zadokolkový motor do iX) a nebo takouto díru vyvrtat v bloku a závit M20x1,5 v ní vyříznout (iX motor do zadokolky).

Pokud někdo není prase a má všechny čtyři kola stejného rozměru, vydrží pohon 4x4 věky. Měl jsem celkem čtyři auta iX (E34 525iX a 3x E30 325iX) a krom výměny manžet na pření poloose s tím nebyl problém. Ani na jednom autě.

edit: Koukám, že než jsem to znovu sepsal, tak byl MattyX rychlejší :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět