Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

špéra

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od petrh »

ahoj ,bude pasovat špera z e36 m3 3.2 např.( 3.64 ) do e36 328 bez nějakych velkych uprav dík za nějaké info :wink:
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#2 Příspěvek od Deathbox »

Ano půjde tam bez problémů, akorát nevím jak to je v uchycení na kardan :?
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od petrh »

myslíš že s tim kardanem muže byt velky problem?chtěl bych jenom nechat nasadit a jezdit :wink:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patras Čestný člen »

problem by nemel byt i kdyz 3,2 ma trosku jiny uchyveni diferaku k podvozku ale je hrozne kratkej :) maximalku budes mit tak lehce nad 200
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od petrh »

sakra same kompromisy :? podle vas jaka je asi nejidealnější špera na tu 2.8 (nebo jako mate na autě vy?
tahle mi padla do oka ,ale stejně se mi ji asi nepodaří dostat do republiky :cry:
E36 M3 3.2
3.64
25%
1 - 50
2 - 98
3 - 140
4 - 180
5 - 225
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

M 3,0 ma 3,15 a 3,2 ma 3,23, takze si ty rychlosti prepocti, rozdil tam zadnej drastickej nebude, 3,15 funguje uplne v pohode (stejny jako ma 325i)
staci vymenit unasec na difu, resp to uchyceni (alespon kdyz jsem menil z 3,0 na 328i tak to nic jineho neobnaselo)... u 3,2 si myslim, ze budes muset vymenit i tu klec difu, protoze min predni sroub uchyceni je u te 3,2 pod uhlem, zatimco serie to ma rovnobezne s kardanem...
“Ability is what you're capable of doing.”
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od petrh »

dik za info :wink: počty jsem jen přepsal z http://www.moto.allegro.pl/item65193928 ... _3_64.html
,takže se raději zaměřím na 3.0 nebo 325 jak psal hanz at se nemusi nic předělavat (namáte ji nahodou někdo volnou) :D
PET77
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 26.09.2004 00:00

#8 Příspěvek od PET77 »

nehlede na to, ze 3.2 ma osmisroubovy uchyceni poloosy, narozdil o sestisroubovejch u ostatnich sestivalcu...
bmw4ever
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: sob 04.10.2008 00:00
Bydliště: Praha( hodně křižovatek hodně rozjezdů:-))
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od bmw4ever »

A to děláš jenom kvůli samosvoru? jak jsem to pochopil? pokud ano samosvor měli i jiné motorizace.
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od petrh »

bmw4ever píše:A to děláš jenom kvůli samosvoru? jak jsem to pochopil? pokud ano samosvor měli i jiné motorizace.


jj, po čtení tady rad a nazoru je važně asi nejlepší do me 2.8 ten z 325 nebo 3.0,jenom je sehnat :cry:
Odpovědět