
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	špéra
M 3,0 ma 3,15 a 3,2 ma 3,23, takze si ty rychlosti prepocti, rozdil tam zadnej drastickej nebude, 3,15 funguje uplne v pohode (stejny jako ma 325i)
staci vymenit unasec na difu, resp to uchyceni (alespon kdyz jsem menil z 3,0 na 328i tak to nic jineho neobnaselo)... u 3,2 si myslim, ze budes muset vymenit i tu klec difu, protoze min predni sroub uchyceni je u te 3,2 pod uhlem, zatimco serie to ma rovnobezne s kardanem...
			
			
									
						
							staci vymenit unasec na difu, resp to uchyceni (alespon kdyz jsem menil z 3,0 na 328i tak to nic jineho neobnaselo)... u 3,2 si myslim, ze budes muset vymenit i tu klec difu, protoze min predni sroub uchyceni je u te 3,2 pod uhlem, zatimco serie to ma rovnobezne s kardanem...
“Ability is what you're capable of doing.”
			
						- 
				petrh
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: pát 03.02.2006 01:00
- Bydliště: Ostrava-Zábřeh
- Klubové ID: 525
- Kontaktovat uživatele:
dik za info   počty jsem jen přepsal z http://www.moto.allegro.pl/item65193928 ... _3_64.html
 počty jsem jen přepsal z http://www.moto.allegro.pl/item65193928 ... _3_64.html 
,takže se raději zaměřím na 3.0 nebo 325 jak psal hanz at se nemusi nic předělavat (namáte ji nahodou někdo volnou)
			
			
									
						
										
						 počty jsem jen přepsal z http://www.moto.allegro.pl/item65193928 ... _3_64.html
 počty jsem jen přepsal z http://www.moto.allegro.pl/item65193928 ... _3_64.html ,takže se raději zaměřím na 3.0 nebo 325 jak psal hanz at se nemusi nic předělavat (namáte ji nahodou někdo volnou)




 
							 maximalku budes mit tak lehce nad 200
 maximalku budes mit tak lehce nad 200 
 
