Pupíci také dávají ATE... Zatím s nimi nemám problém
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Pupíci také dávají ATE... Zatím s nimi nemám problém
ono to bude ale spíš něčím jiným, víš? tím nic proti ATE, taky bych je doporučil. Na mě čekají v garáži plný bremba, uvidíme, myslím že to bude stejný.
ATE prodáváme a jsou dobré, rozhodně lepší než jiné neznačky. Bacha na to brzdy nejsou jenom o kotoučích, jak tady někdo zmínil že Bremba nejsou nic moc tak v kombinaci třeba s deskama Icer má pravdu, v momentě kdy dáš Textary a třeba ještě nějkou vyšší třídu tak se můžou jít ATEčka klidně zahrabat. A když už tu řešíte jak sou ATE nesmírně kvalitní viděl jste někdo někdy přímo fabriku na výrobu těchto kotoučů a desek na které by bylo přímo napsané ATE? Brembo tuto fabriku má a dokonce svoje kotouče testuje na závodních autech. Tím nechci říct že je ATE špatné a nejlepší Brembo ale každý list má vždy dvě strany. Není to o značce výrobce ale o správné kombinaci kotouč deska. A jenom detailek z praxe, při servisování oktávek pro nejmenou velkou společnost a 60ti procentech reklamací kotoučů a desek ATE, přešli na brembo + textar a absolutní spokojenost, tohle se týkalo ale opravdu jenom oktávek, asi nějaká špatná série ATE nebo oktávek .
Taky jsem dlouho řešil brzdy a vždy se dočetl že Brembo + textar je výborná kombinace. Tak je mam na autě a zatim zajíždim.
Nicméně nejlepší řešení podle mě je origo ATE kotouče a ATE desky od BMW. Jak už je tady psáno, oproti druhovýrobě je to i na první pohled velkej rozdíl natož pak v praxi...