Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

podávací č. TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bajzik »

Kdy má začít tlačit? při startu nebo když otočím klíčkem?
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#2 Příspěvek od marek26 »

ked otocis klucom niekedy to pocut, jak ked vino cucas s tunky a mas zavzdusnenu hadicu
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Bajzik »

marek26 píše:ked otocis klucom niekedy to pocut, jak ked vino cucas s tunky a mas zavzdusnenu hadicu
a vypne samo nebo jde pořád když otočím klíčkem? nebo natlačí a vypne? nebo je to určitý časový usek?
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#4 Příspěvek od marek26 »

mne natlaci a konec asi takto:
zapnem kluc.........cu..cu..ssss....glogloglgolgoglgog :lol: samozrejme pismenami sa to tazko vysvetluje nemyslim to az tak doslovne ale priblizne....... a potom konec, to je secko a ked znova zapnem tak je ticho lebo uz je natlacene
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Bajzik »

marek26 píše:mne natlaci a konec asi takto:
zapnem kluc.........cu..cu..ssss....glogloglgolgoglgog :lol: samozrejme pismenami sa to tazko vysvetluje nemyslim to az tak doslovne ale priblizne....... a potom konec, to je secko a ked znova zapnem tak je ticho lebo uz je natlacene
aha, to jsem taky slyšel ale pak stejně nenatočím protože tam není nafta, čím je to tedy řízené kdy má vypnout?
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#6 Příspěvek od marek26 »

ked tam neni nafta potom ti odyslo podavajuce cerpadlo, alebo volaco s elektrikou bud rele alebo co v elektr. sa nevyznam tak neviem.....
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Bajzik »

marek26 píše:ked tam neni nafta potom ti odyslo podavajuce cerpadlo, alebo volaco s elektrikou bud rele alebo co v elektr. sa nevyznam tak neviem.....
ono to dlouho točí pak chytne, po následném chcípnutí zase jde na brnk
ale prostě nenatlačí, když je studený, zkoušel jsem to nechat déle s otočeným klíčkem ale nepomohlo
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#8 Příspěvek od marek26 »

Ked pocujes ako tlaci tak to podav. cerp. asi bude dobre, asi ti pada nafta skontroluj tesnost paliv. sustavy alebo namontuj spetny ventil, dostat to kupit.
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Bajzik »

marek26 píše:Ked pocujes ako tlaci tak to podav. cerp. asi bude dobre, asi ti pada nafta skontroluj tesnost paliv. sustavy alebo namontuj spetny ventil, dostat to kupit.
v první řadě se chystám na výměnu přepadových hadiček ale když netěsní pal. čerpadlo tak mi to asi stejně nepomůže ne?
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#10 Příspěvek od Petr_1 »

Jakou máš hadici od filtru k čerpadlu? Ta původní průhledná občas dělala problémy, ztvrdla a netěsnila. Potom to můžou dělat ty nacvakávací přechodky před a za filtrem. Těch netěsností tam může být celá řada. Čerpadlo v nádrži řídí jednotka přes DDE relé. Nepamatuju si to přesně, ale mam pocit že po otočení klíčku naběhne a po určitém čase vypne ať je motor teplý nebo studený a rozběhne se po naskočení motru. Ale neber to jako bernou minci už je to nějaký čas co jsem to koumal.
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Bajzik »

Petr píše:Jakou máš hadici od filtru k čerpadlu? Ta původní průhledná občas dělala problémy, ztvrdla a netěsnila. Potom to můžou dělat ty nacvakávací přechodky před a za filtrem. Těch netěsností tam může být celá řada. Čerpadlo v nádrži řídí jednotka přes DDE relé. Nepamatuju si to přesně, ale mam pocit že po otočení klíčku naběhne a po určitém čase vypne ať je motor teplý nebo studený a rozběhne se po naskočení motru. Ale neber to jako bernou minci už je to nějaký čas co jsem to koumal.
tak jsem asi 5x zapl vypl klíček a pak chytl hned sice nepravidelně, pak se srovnal. poslouchal jsem to č. a opavdu tlačí jen chvíli pak vypne :idea: dostal jsem tedy palivo až k motoru a pak start. S tím ale fakt spokojen nejsem :roll:

Hadičku tam mám viz foto:
K čemu jsou ty věci označeny barvami?
Obrázek
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#12 Příspěvek od Petr_1 »

Musíš najít příčinu padání nafty. Těch míst je tam spousta, od přepadových hadiček, přes přívod až po netěsnící čerpadlo. Začal bych přepadem, pak přívodní hadicí a holendrama u filtru. Shoď parohy sání, pořádně to umyj a třeba se někde ukáže prolínání nafty.
Ty označené věci je ovládání AGR ventilu pro zpětné spalování části výfukových plynů. S palivovou soustavou to nemá nic společného, černá hadička s modrým proužkem vede od ovládání k AGR ventilu, ta druhá jde myslím do systému podtlaku na brzdy.
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#13 Příspěvek od FrajerT »

Petr píše:Musíš najít příčinu padání nafty. Těch míst je tam spousta, od přepadových hadiček, přes přívod až po netěsnící čerpadlo. Začal bych přepadem, pak přívodní hadicí a holendrama u filtru. Shoď parohy sání, pořádně to umyj a třeba se někde ukáže prolínání nafty.
Ty označené věci je ovládání AGR ventilu pro zpětné spalování části výfukových plynů. S palivovou soustavou to nemá nic společného, černá hadička s modrým proužkem vede od ovládání k AGR ventilu, ta druhá jde myslím do systému podtlaku na brzdy.
Kua, som ani nevedel, že tam nejaké spätné spaľovanie výfukových plynov je... 8O Človek sa fakt cely život učí! :blush:
Odpovědět