Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
podávací č. TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
aha, to jsem taky slyšel ale pak stejně nenatočím protože tam není nafta, čím je to tedy řízené kdy má vypnout?marek26 píše:mne natlaci a konec asi takto:
zapnem kluc.........cu..cu..ssss....glogloglgolgoglgogsamozrejme pismenami sa to tazko vysvetluje nemyslim to az tak doslovne ale priblizne....... a potom konec, to je secko a ked znova zapnem tak je ticho lebo uz je natlacene
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
ono to dlouho točí pak chytne, po následném chcípnutí zase jde na brnkmarek26 píše:ked tam neni nafta potom ti odyslo podavajuce cerpadlo, alebo volaco s elektrikou bud rele alebo co v elektr. sa nevyznam tak neviem.....
ale prostě nenatlačí, když je studený, zkoušel jsem to nechat déle s otočeným klíčkem ale nepomohlo
Jakou máš hadici od filtru k čerpadlu? Ta původní průhledná občas dělala problémy, ztvrdla a netěsnila. Potom to můžou dělat ty nacvakávací přechodky před a za filtrem. Těch netěsností tam může být celá řada. Čerpadlo v nádrži řídí jednotka přes DDE relé. Nepamatuju si to přesně, ale mam pocit že po otočení klíčku naběhne a po určitém čase vypne ať je motor teplý nebo studený a rozběhne se po naskočení motru. Ale neber to jako bernou minci už je to nějaký čas co jsem to koumal.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem asi 5x zapl vypl klíček a pak chytl hned sice nepravidelně, pak se srovnal. poslouchal jsem to č. a opavdu tlačí jen chvíli pak vypnePetr píše:Jakou máš hadici od filtru k čerpadlu? Ta původní průhledná občas dělala problémy, ztvrdla a netěsnila. Potom to můžou dělat ty nacvakávací přechodky před a za filtrem. Těch netěsností tam může být celá řada. Čerpadlo v nádrži řídí jednotka přes DDE relé. Nepamatuju si to přesně, ale mam pocit že po otočení klíčku naběhne a po určitém čase vypne ať je motor teplý nebo studený a rozběhne se po naskočení motru. Ale neber to jako bernou minci už je to nějaký čas co jsem to koumal.


Hadičku tam mám viz foto:
K čemu jsou ty věci označeny barvami?

Musíš najít příčinu padání nafty. Těch míst je tam spousta, od přepadových hadiček, přes přívod až po netěsnící čerpadlo. Začal bych přepadem, pak přívodní hadicí a holendrama u filtru. Shoď parohy sání, pořádně to umyj a třeba se někde ukáže prolínání nafty.
Ty označené věci je ovládání AGR ventilu pro zpětné spalování části výfukových plynů. S palivovou soustavou to nemá nic společného, černá hadička s modrým proužkem vede od ovládání k AGR ventilu, ta druhá jde myslím do systému podtlaku na brzdy.
Ty označené věci je ovládání AGR ventilu pro zpětné spalování části výfukových plynů. S palivovou soustavou to nemá nic společného, černá hadička s modrým proužkem vede od ovládání k AGR ventilu, ta druhá jde myslím do systému podtlaku na brzdy.
Kua, som ani nevedel, že tam nejaké spätné spaľovanie výfukových plynov je...Petr píše:Musíš najít příčinu padání nafty. Těch míst je tam spousta, od přepadových hadiček, přes přívod až po netěsnící čerpadlo. Začal bych přepadem, pak přívodní hadicí a holendrama u filtru. Shoď parohy sání, pořádně to umyj a třeba se někde ukáže prolínání nafty.
Ty označené věci je ovládání AGR ventilu pro zpětné spalování části výfukových plynů. S palivovou soustavou to nemá nic společného, černá hadička s modrým proužkem vede od ovládání k AGR ventilu, ta druhá jde myslím do systému podtlaku na brzdy.

