Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vykon 328 again

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#121 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Rest_In_Peace :-) ne, v kostce jde o to, ze vytahnes signal co jde na vykonnej stupen (ty ocislovane tranzistory na chladici), upravis jak potrebujes a pustis zpatky... je to takovy lama reseni pro nas, co nemame eprom programator a zdrojovej kod... :cry: :lol: :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#122 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

AHa, takze tam jako das vod voka trandaky, ktery se staraj od dobu predstihu? No tak to je teda dost husty a fakt lamersky reseni. Uff, masakr :-)
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#123 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Speedy píše:AHa, takze tam jako das vod voka trandaky, ktery se staraj od dobu predstihu? No tak to je teda dost husty a fakt lamersky reseni. Uff, masakr :-)


ale vsadim se ze jsi o tom aspon chvilku premejslel :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#124 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jj, presne tak... ona ta jednotka E-manage ultimate mi totiz bude ridit vytapeni zadniho okna :wink: jde o to, ze umi ovladat jen malym proudem, z OEM RJ jde ven uz vykonnej proud k civkam, proto to musim tahnout jeste pred tema trandakama, zremixovat v te extra RJ a poslat zpatky a nechat to dojit na civku-svicku-valec-na jih :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#125 Příspěvek od bavo »

..a kdy to už pojede? :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#126 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nevim, ale nekdy v lete jedu k mori, tak si to vezmu na plaz, tam snad bude chvilka casu :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#127 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

keramikou ošetřená vnitřní stěny kvůli omezení přestupu tepla... pokud by měl někdo zájem o rychlejší reakce, dřívější nástup, zelpšení efektivnosti systému a nižší teploty pod kapotou, můžu zajistit, přijde to tak na 2tis/kus
Přílohy
svody_Hot.jpg
svody_Hot.jpg (71.49 KiB) Zobrazeno 255 x
turbo_Hot.jpg
turbo_Hot.jpg (94.15 KiB) Zobrazeno 255 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#128 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

dual měřák od Nismo :-)
fucked up Greddy Profec by pošta :-(
Přílohy
Profec.jpg
Profec.jpg (76.24 KiB) Zobrazeno 236 x
Nismo.jpg
Nismo.jpg (95.95 KiB) Zobrazeno 236 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#129 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

malinko jsem pokrocil, pozapojoval a pridelal par veci, neskutecny kolik casu clovek stravi drobnostma jako je vrtani sroubu kvuli zajisteni dratem a pod...
Přílohy
turbo_sest.jpg
turbo_sest.jpg (79.22 KiB) Zobrazeno 221 x
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#130 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

mno ... sem zvedavej a drzim palce!
sumachr
Registrovaný
Příspěvky: 2017
Registrován: úte 07.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#131 Příspěvek od sumachr »

no tak to sem zvedavej take, ale preju at to vyjde
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#132 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Mno, pěkné, jako ono to půjde, jenom jsem zvědavý, jak dlouho vydrží gumy :-)
LuCKy69
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 27.02.2007 01:00

#133 Příspěvek od LuCKy69 »

Čo je nové, ako pokračuje projekt? :)
Držím palec :!:



LuCKy
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#134 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

měl jsem menší zdržení kvůli hlavě (netěsná sedla ventilů), tak jsem ji nechal celou udělat (zabrousit sedla, vyměnit stírátka)... e-manage je pozapojovaný do sériového svazku, přišel mi už stavební držák na motor, jak se vrátím od moře, můžu skládat :-)

jinak zajímavý graf US M3 s Garrett gt35r na 18psi:
Přílohy
M3gt35_18psi.jpg
M3gt35_18psi.jpg (102.82 KiB) Zobrazeno 173 x
“Ability is what you're capable of doing.”
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#135 Příspěvek od JFK Čestný člen »

zajimave, podobne hodnoty mam se stejnym turbem ale dvoulitr motor :wink: jinak co muzu doporucit: mej 100% v poradku motorovou kabelaz... jinak se to bude obcas srat jako me v Lanceru... ted mam kabelaz new a vypada to ze uz bude vse OK :wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#136 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

JFK píše:zajimave, podobne hodnoty mam se stejnym turbem ale dvoulitr motor :wink:

no jestli myslis max hodnoty, tak proc ne, plochu pod krivkama zcela jiste ne :-) klidne neco postni, zajima me to porovnani se stejnym turbem na 2,0... dik
“Ability is what you're capable of doing.”
LuCKy69
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 27.02.2007 01:00

#137 Příspěvek od LuCKy69 »

JFK píše:zajimave, podobne hodnoty mam se stejnym turbem ale dvoulitr motor :wink:


To si dával na ktorý motor, M50B20, M52B20 alebo iný?



LuCKy
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#138 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

LuCKy69 píše:
JFK píše:zajimave, podobne hodnoty mam se stejnym turbem ale dvoulitr motor :wink:


To si dával na ktorý motor, M50B20, M52B20 alebo iný?

LuCKy


Motor z Mitsubishi Lancer EVO 8 myslím :-) S BMW to nemá nic společného :-)
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#139 Příspěvek od patras Čestný člen »

prispevek rozdelen ... zbytek ty EVO/BMW debaty je tady
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=30708
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#140 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

trochu se nám to zvrhlo :-)
o víkendu jsem dovezl konečně udělanou hlavu (zabroušená sedla, vyměněná gufera) a trochu to poskládal... montovat ty svody byl hustej opruz, je tam 24 šteftů, každej vytočit, sundat z něj pomocí 2 matek matku, natočit jej zpátky do hlavy a pak postupně dávat matky, protože je tam málo místa (svody jsou větší než sériové)... prostě mrsk :-)
no a zapojení do svazku brnkačka na pár hodin :-)
Přílohy
325T_ses2.jpg
325T_ses2.jpg (39.75 KiB) Zobrazeno 225 x
325T_ses.jpg
325T_ses.jpg (36.59 KiB) Zobrazeno 225 x
325T_zapojeni.jpg
325T_zapojeni.jpg (52.88 KiB) Zobrazeno 225 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět