Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Přestavba 320i na 328i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Olajz
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: pon 11.12.2006 01:00
Bydliště: Rohatec
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Olajz »

Ahoj všem,chci se pustit do přestavby mojí e36 320i na 328i.motor s elektrikou a říď.jednotkou mám nachystaný.jen se chci zeptat co tam mám ještě vše předělat aby to bylo v pohodě a fungovalo vše tak jak má.poraďte kdyžtak někdo,budu moc rád...
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od _peper »

Asi ti tady vsichni poradi at se na to vykasles a koupis si 328 :) Treba zrovna tu co ji prodavaji na strankach klubu.
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od JanK »

no,myslim ze to bude v poho ...až na spojku,ta je pokud vim jina..
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Spajky »

A co převodovka,diferák,brzdy...
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od JanK »

prevodovku a diferak muze nechat,ne??
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od patras Čestný člen »

JanK píše:prevodovku a diferak muze nechat,ne??
ne nemuzes ..320 ma malej diferak, kterej by to neustal .. musis ho vymenit a myslim ze budes muset vymenit i poloosy. brzdy jsou samozdrejmost ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

rozdíl je v převodovce kardanu i diferáku, zadních brzdách, airboxu, váze, ŘJ, ... no a zbytek motor s příslušenstvím
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00
Klubové ID: 117

#8 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

Huska píše:rozdíl je v převodovce kardanu i diferáku, zadních brzdách, airboxu, váze, ŘJ, ... no a zbytek motor s příslušenstvím
sečteno a podtrženo... vykašlat se na to.....
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Květen 2004 - překopávka z 320i na 325i, zajímavé, naučné, ale dnes bych se na to už vykašlal...
Počítej s tím, že 328i/528i má sériově imobilizér (EWS), takže spínací skříňka, kabeláž a řídící jednotka musí být zároveň s tím motorem vyměněna...
Převodovku, difer taky vyměnit, jinak to pojede skoro stejně jako 2.0i
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

Jawak píše:Květen 2004 - překopávka z 320i na 325i, zajímavé, naučné, ale dnes bych se na to už vykašlal...
Počítej s tím, že 328i/528i má sériově imobilizér (EWS), takže spínací skříňka, kabeláž a řídící jednotka musí být zároveň s tím motorem vyměněna...
Převodovku, difer taky vyměnit, jinak to pojede skoro stejně jako 2.0i
Jardo .. srovnáváš výměnu dvou M50 ... tam tak velké rozdíly nejsou, ale máš pravdu s Imobilizérem ... musí se měnit i spínací skřínka (kabeláž je shodná)... tudíš i zámky ve dveřích. Vůbec mě nenapadlo že možná chce měnit M50 2,0 za M52 2,8 :oops: :oops: :oops: ... v tom případě se jedná i o hlavní svazek a přístrojovku
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#11 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Krom EWSka by to mělo být stejný ta kabelaz. U M52 to uz neni tebq vubec resit ,akorat to chce preodit EWS moduly a cipy v klickach. Bude to urcite jednodusi, nez prestavba M3 vs.328 :-)
Olajz
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: pon 11.12.2006 01:00
Bydliště: Rohatec
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Olajz »

Huska píše:rozdíl je v převodovce kardanu i diferáku, zadních brzdách, airboxu, váze, ŘJ, ... no a zbytek motor s příslušenstvím

a jaké jsou tam rozdíly?když nechám diferák tak nepůjde vůbec použít nebo nevydrží nápor?kardan to samé.převodovku z 2.8 jsem zatím nesehnal,jen z 2.5.ta bude pasovat a stačit?
Olajz
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: pon 11.12.2006 01:00
Bydliště: Rohatec
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Olajz »

Jawak píše:Květen 2004 - překopávka z 320i na 325i, zajímavé, naučné, ale dnes bych se na to už vykašlal...
Počítej s tím, že 328i/528i má sériově imobilizér (EWS), takže spínací skříňka, kabeláž a řídící jednotka musí být zároveň s tím motorem vyměněna...
Převodovku, difer taky vyměnit, jinak to pojede skoro stejně jako 2.0i

převodovka musí být přímo z 328 nebo 528?325 nebo 525 ne?a co difer?jak to myslíš že to jinak pojede skoro stejně,proč?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Huska »

Olajz píše:
Huska píše:rozdíl je v převodovce kardanu i diferáku, zadních brzdách, airboxu, váze, ŘJ, ... no a zbytek motor s příslušenstvím

a jaké jsou tam rozdíly?když nechám diferák tak nepůjde vůbec použít nebo nevydrží nápor?kardan to samé.převodovku z 2.8 jsem zatím nesehnal,jen z 2.5.ta bude pasovat a stačit?
potřebuješ velkej diff. kvůli síle motoru, velkou hurdyspojku ... tudíš i kardan s větší osazením. Převodovka pasuje i z 323i která má téměř vše stejné.... pasovat budou všechny, ale prostě to neustojí kola Brzdy jsou chlazené ..tudíš i jiný válec .... taky nezapomen na spojku :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Zdravím z Bernu (Švýcary) je tady pěkně a budu tady muset zítra omrknout autobazary (jestli nějaké jsou) a když najdu, tak nějaké vrakoviště... Jsem tady na týden, možná 10dnů.

K věci - e36 320i a 325i mají stejné převodovky, liší se pouze diferák, jiný poměr. Měl jsem původně 320i, vyměnil jsem motor, stala se z toho 325i, ale... musel jsem častěji řadit, žádné zlepšení akcelerace jsem nepozoroval a maximálka byla kvůli diferáku 215km/h (jako 320i, 325i má 230km/h)
Olajz
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: pon 11.12.2006 01:00
Bydliště: Rohatec
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Olajz »

spojku tam mám dám z čeho?z jakých motorů a obsahů bude pasovat?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#17 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

spojku a setrvacnik musis dat o prumeru 240mm, motory M52B28
DjBulva
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: pát 18.11.2005 01:00

#18 Příspěvek od DjBulva »

Když budu dělat přestavbu z e36 320i a dám tam 325i co proto udělat aby
to byla kompletní 2.5i.....Sjizdními vlastnostmi 2.5i které mají být..
Které Díly vyměnit :!: Děkuji za radu
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

DjBulva píše:Když budu dělat přestavbu z e36 320i a dám tam 325i co proto udělat aby
to byla kompletní 2.5i...
Které Díly vyměnit :!:
To jsem podnikal v květnu 2004
Nejlépe koupit bouranou 325i, aby nebyla poškozená technika.

Motor včetně řídící jednotky, kabeláže, (převodovky-u 320i je stejná, liší se to v diferenciálu) a všech agregátů (i kastlík vzduchového filtru a váha vzduchu, u 325i je větší!)
-diferenciál :!: (u 325i je delší)

http://www.pixum.de/members/baworak/?ac ... page=2&ktw
DjBulva
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: pát 18.11.2005 01:00

#20 Příspěvek od DjBulva »

Muže to být i s coupé
Odpovědět