Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vrzající ventilátor

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Kugy
Registrovaný
Příspěvky: 384
Registrován: čtv 11.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od Kugy »

Zdary, nevíte co by se s tím dalo dělat?vrzá to jen při 1.-3.stupni foukání,jo a ještě mi po vypnutí klíčku slabě chrčí v panelu aut.klimy.díky za odpovědi
320i
Registrovaný
Příspěvky: 1528
Registrován: úte 06.06.2006 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od 320i »

rozebrat a vycistit.... :roll: co by si s tim chtel jako delat? :idea:
Uživatelský avatar
bergos Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4075
Registrován: sob 02.10.2004 00:00
Bydliště: OSTRAVA!!!

#3 Příspěvek od bergos Člen Klubu »

koukám že to netrápí jen mě. :wink: jde vytáhnout ventilátor bez demontáže palubky?

mám na mysli tenhle ventilátor: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
8-)
Kugy
Registrovaný
Příspěvky: 384
Registrován: čtv 11.01.2007 01:00

#4 Příspěvek od Kugy »

A nevíš jak se na něj dostanu?Určitě bych na to přišel,ale nechce se mi to zkoumat.
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#5 Příspěvek od Gav328ci »

Určitě to není žádný problém, všechno z motorového prostoru...
jpavel76
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Střední čechy

#6 Příspěvek od jpavel76 »

Mám ten samý problém, vrže mi ventilátor, připadá mí to jako kdyby byl zralý na výměnu ložisek. Jde to rozebrat a vyměnit ? Zkoušel jste to někdo ?

Dík Honza.
D-E-J-V
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: čtv 22.11.2007 01:00
Bydliště: Tvarožná Lhota
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od D-E-J-V »

mám ten samý problém...vrže mi to na 3 a 4 stupni..a v klimě mi taky rachodí to vypnutí klíčku...
mach
Registrovaný
Příspěvky: 222
Registrován: sob 19.05.2007 00:00
Bydliště: liberec

#8 Příspěvek od mach »

Volume doprava :!: :wink: :lol:
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Radim046 »

Mám u E46 stejnej problem.A volume doprava nepomáhá protože jak o tom zvuku vim tak to slyšim i když mám metal na plnej ceres :D :D :D Ale už sem koukal že u E46 se sundá v motorovem prostoru plech ve kterym je kabinovej filtr,drží asi na 5ti šroubech a pak by se k tomu mělo dobře dostat.Akorát si taky říkám zda to jde vůbec promazat.Nebo jen výměna za jinej :( Mě to teda začne dělat tak po 40km jizdy.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#10 Příspěvek od Maslista »

Já ho prostříkl WD40 a je po vrzání.. :D
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Radim046 »

:D :D :D tak n a to se zejtra vrhnu, to s emusi nějak decentně aby pak nebylo wdčko v celym interieru :D :D :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

Maslista píše:Já ho prostříkl WD40 a je po vrzání.. :D


ventilator? to seš dobrej king, WDčko je docela agresivni, jednou jsem si tím prostřikl starou airsoftku a vyžralo mi to těsnění, zkusil bych spíš silikonovej olej nebo kontox.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#13 Příspěvek od Maslista »

JaraX píše:
Maslista píše:Já ho prostříkl WD40 a je po vrzání.. :D


ventilator? to seš dobrej king, WDčko je docela agresivni, jednou jsem si tím prostřikl starou airsoftku a vyžralo mi to těsnění, zkusil bych spíš silikonovej olej nebo kontox.


jó asi jsem KING 8) .. normálně jsem to nastříkal přímo do el. motoru a byl klid v e36 ten vent. chodil po celé 4roky co jsem auto měl a podle mně chodí do dnes..! jinak ten kontaktol nebo kontox či jak se to jmenuje může být vhodnější, ale určitě musí obsahovat nějaký lubrikant a nesmí být na bázi lihu.. :idea:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#14 Příspěvek od Killca »

vrneni po vypnuti klicku je dochlazovani panelu klimy integrovanym vetrackem, vetrracek je osoupany a tak si pekne vrci jak trafo
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#15 Příspěvek od sadamcx65 »

Killca píše:vrneni po vypnuti klicku je dochlazovani panelu klimy integrovanym vetrackem, vetrracek je osoupany a tak si pekne vrci jak trafo
Kde je prosím tě umístěnej... v palubce ? za těma čudlíkama? Už mě to se.e jak to cvaká ..
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#16 Příspěvek od dargon »

Killca píše:vrneni po vypnuti klicku je dochlazovani panelu klimy integrovanym vetrackem, vetrracek je osoupany a tak si pekne vrci jak trafo

zadny dochlazovani panelu ale je to vetracek ktery vhani do panelu vzduch z kabiny na teplotni cidlo ktere pak vyhodnocuje jestli ma topit ci chladit , doporucuji vyndat panel dozebrat a procistit vzdycky je tam strasny bordel prachu atd popripade vetracek promazat a je klid, co se tyce velkeho ventylatoru tam je to horsi da se k nemu dostat z motoroveho prostoru musi se oddelat plech a nejlepe promazat nejakym lepsim sajrajtem ktere se nevyparuje a je odolne teplotam.
Kugy
Registrovaný
Příspěvky: 384
Registrován: čtv 11.01.2007 01:00

#17 Příspěvek od Kugy »

No když už jsme u toho vrzání,tak se minechce zakládat nové téma.Někde tady bylo psáno,že při otáčení volantu vrže nějakej kroužek mezi kabinou a mot.prostorem,nevíte kde přesně je a jak se k němu dostat?
Rower
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: úte 17.01.2006 01:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od Rower »

Ahoj, prohledal jsem starší témata a tohle je pro mě asi nejvhodnější. Taktéž mi občas píská ventilátor topení, a tak se chci zeptat, jakým způsobem se k němu dostanu. Dnes jsem sundal torpédo pod stěrači a koukal zhora na topení, ale nejak se mi nechtělo odcvakovat ty sponky. Je tam dost málo místa na zpětnou montáž. Když budete vědět postup jak se co nejlíp k ventilátoru dostat, budu vám vděčný.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#19 Příspěvek od Maslista »

musíš se k tomu dostat z motorového prostoru.. u 46 je to brnkačka.. vyndáš takovej těžkej plast a můžeš se v tom vrtat co hrdlo ráčí.. :wink: u 36 to bude podobný..
Sprite
Registrovaný
Příspěvky: 823
Registrován: pát 24.09.2004 00:00

#20 Příspěvek od Sprite »

Podařil se někomu u E36 FL, klima, vyřešit ten vrzající ventilátor? :? Mě začal dnes povrzávat na volnoběh a na nejnižší rychlost ventilátoru. Když přidám plyn nebo zesílím fukar, ventilátor vrzat přestane. Díky moc za rady
Odpovědět