Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chiptuning 320D - zkušenosti.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#21 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Whisky píše:http://www.ahc.cz/audiclub/forum.php?prispevek=16190

diesel-technik.cz nekdo tady doporucoval

a audine se rozletelo turbo :)))


To je uplna normalka ze turbo pred smrti se po cipu rozleti, horsi by bylo kdyby se to stalo u noveho...
N54 PWR
IKE
Registrovaný
Příspěvky: 214
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#22 Příspěvek od IKE »

Svoje TDS jsem tam nechával načipovat hned jak jsem ho koupil.Mělo najeto kolem 170tis km.Už to bude rok mám najeto o 30tis víc a naprostá spokojenost.Auto je jak střela :wink: NO PROBLEM :!: Jestli si někdy koupím nějakého jiného nafťáka tak tam na 100% pojedu znovu.
DIESEL TECHNIK
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Whisky »

asi BMW umi, ale Audi NE, nebo ma BMW lepčí mocnou turnínu :P :P :P :?: :?: :idea: :wink:
mozna tam taky zajedu :thumbsup:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#24 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Whisky píše:asi BMW umi, ale Audi NE, nebo ma BMW lepčí mocnou turnínu :P :P :P :?: :?: :idea: :wink:
mozna tam taky zajedu :thumbsup:


Je uplne jedno jaka je to znacka, ale motor musis mit 100% OK nez tam jdes...
N54 PWR
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Whisky »

Tak snad to musi chipperi poznat, ne? Kor v diesel-techniku. Zrovna BMW jde pred chipem do znackovyho servisu na diagnostiku a na flashnuti last version origo SW, teprve potom se chipuje. Takze ta nova audina mela bud vyrobni vadu, nebo to prehnal s chipem....a mel tam moc velky tlak na turbu proste...myslim, ze motor mel ok.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#26 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Whisky píše:Tak snad to musi chipperi poznat, ne? Kor v diesel-techniku. Zrovna BMW jde pred chipem do znackovyho servisu na diagnostiku a na flashnuti last version origo SW, teprve potom se chipuje. Takze ta nova audina mela bud vyrobni vadu, nebo to prehnal s chipem....a mel tam moc velky tlak na turbu proste...myslim, ze motor mel ok.


Jako ze ti pred cipem maji komplet rozebrat motor, aby zjistili jak je na tom a jestli ho nahodou ten vyssi vykon kterej na nich pozadujes neposle do kytek? :) Zadna diagnostika ti nezjisti jak na tom ten motor je, jediny co by jakz takz neco ukazalo je brzda... Ta audina mela turbo pred smrti a ten cip to pouze urychlil...
N54 PWR
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Whisky »

tak tlaky na turbu, ne? mnozstvi vzduchu, casovani, predvstrik atd...na to nemusi rozebirat motor...jako jinak si nedovedu predstavit, ze by turbo bylo pred chipem pred smrti a nedalo o sobe vedet...takhle raz naraz...no hadat se neminim....pripustim, ze mozny to je
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Whisky »

fmtuning.cz máte zkušenosti??
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#29 Příspěvek od Marek-is »

325tds mi delali taky v dieseltechnik a max spokojen....ted v 330d mam modul /powerbox/ od Kelleners sport a zatim spokojen...na mereni se chystam..
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#30 Příspěvek od rades »

no pánové,když to tady čtu,tak jenom vzpomínám na mé žalostné zkušenosti s načipováním mé již bývalé 320d 110kW. Doporučuji velmi opatrně a dost zvažovat,jestli to stojí za to.Já osobně bych do toho na tak malém obsahu už nikdy nešel(a pokud ano,tak opravdu velmi opatrně) já měl chim origo z německa od kercheru- cca 130kw.chip udělán cca při 50t. Turbo odešlo při cca 120t,hlava praskla při 128t a turbo znovu při 137t.to ani nemluvě o vstřicích,které odešly v 70t-ale to je jiné téma,které je tady také hojné publikováno. částečně samozdřejmě lze hovořit o smůle,ale kdo měl rozdělaný motor na 320d,ví o čem mluvím. už jen když vezmete do ruk hlavu,tak vás to minimálně zarazí,jak může zvládat takové tlaky již v základním výkonu,natož pak při chipu.Takže znovu-opatrně.....
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Whisky »

modulů - powerboxu se bojim, ja bych chtel prepinat i mapy, treba tri ruzna nastaveni RJ takze u 330D chip na pohodu? :)
Baaarb
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: stř 26.03.2008 01:00

#32 Příspěvek od Baaarb »

chtěl bych se zeptat co si myslíte o týhle firmě - je to v Plzni, a píšou že sou tu přes 10 let..... http://www.chipcar.cz
Má s tim někdo zkušenosti? Jak byste to porovnali s diesel-technik.cz? dík
Baaarb
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: stř 26.03.2008 01:00

#33 Příspěvek od Baaarb »

díky :roll: :D :D
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00

#34 Příspěvek od cetronix »

jak je to s tím smazaním chipu na diagnostice? kdykoli budu mít nějakou chybu a půjdu na diag, tak mi to smažou? je možné jim říct ať tyto data nechají nebo tak podobně? díky
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Whisky »

nesmazou, jen pri prehrati map....jednomu borcovi to v renocaru prehrali a o chip prisel...musel pak znova k bitpoweru, jeste ze se s nim domluvil na solidni cene
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00

#36 Příspěvek od cetronix »

při jaké příležitosti to přehrávají? u diesel-technik mi to nahrajou znovu zadarmo, takže v tom problém není, ale abych vůbec poznal, že chip už nemám.. člověk si zvykne a pak už to nevnímá a zase takový skok to není, tak abych si nekoupil chip a pak jezdil půl roku bez něj :D rozumíš mi, ne? :wink:
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro

#37 Příspěvek od dell »

cetronix píše:při jaké příležitosti to přehrávají? u diesel-technik mi to nahrajou znovu zadarmo, takže v tom problém není, ale abych vůbec poznal, že chip už nemám.. člověk si zvykne a pak už to nevnímá a zase takový skok to není, tak abych si nekoupil chip a pak jezdil půl roku bez něj :D rozumíš mi, ne? :wink:

Jak můžeš napsat že nebudeš vědět o strátě čipu. To si jej nemusíš dávat když nic nepoznáš. U mne na 318tds je čip sakra znát a po strátě bych to určitě poznal.
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00

#38 Příspěvek od cetronix »

tak dvacet koníků nevím jestli bude extra znát, ale doufám, že poznám 50Nm, kvůli kterým do toho hlavně jdu.. prostě krouťák 330Nm je dost málo.. :(
Odpovědět