Když sundáš manžetu, která jde také vyměnit, je pod ní segrovka kterou vyndáš a vyjmeš celý vnitřek. Pokud váleček teče, mění se vnitřní gumičky, pokud není poškozen vnitřek válečku od rezu. Někdy pomůže lehce vzít smirkem ale pokud tam jsou již díry tak vyměnit celé.
Maikl píše:Dík, jenže já tam nenašel žádnej náznak rozebiratelnýho spoje...
Ja pise Dell pod prachovkou je segrovka, kdyz ji vyndas, tak to na Tebe vypadne vnitni pistek, na kterem je gumicka. Pokud je vnitrek valecku leskly bez znamek hloubkove koroze, staci vymenit jen tu gumicku.
Koukal jsem se na 3 kusy a jeden se Tvému podobá. Nafotil jsem rozebraný a váleček s gumičkou která se mění. Obrázek se systémem brzd určitě není celý. Koukal jsem se na obrázek z E30 z kterého jsou i mé obrázky a tam také není zmíňka o rozebrání. Nějak to musel někdo dát dohromady.
dell píše:Koukal jsem se na 3 kusy a jeden se Tvému podobá. Nafotil jsem rozebraný a váleček s gumičkou která se mění. Obrázek se systémem brzd určitě není celý. Koukal jsem se na obrázek z E30 z kterého jsou i mé obrázky a tam také není zmíňka o rozebrání. Nějak to musel někdo dát dohromady.
Tak mi nastal malej problémek, asi sem lama, ale vůbec mi to nejde odvzdušnit, zkoušel sem to stejným způsobem jako u brzd a pořád nic, už sem z toho zoufalej...
Maikl píše:Tak mi nastal malej problémek, asi sem lama, ale vůbec mi to nejde odvzdušnit, zkoušel sem to stejným způsobem jako u brzd a pořád nic, už sem z toho zoufalej...
Jak to odvzdusnujes? I na brzdy je spousta moznosti...
Když jsem odvzdušnoval poprvé mojí E30 tak jsem to nemohl také udělat, až po přečtení knihy Jak na to pro E30 kde je popsán způsob odvzušnění (kterej jsem nechápal) jsem to udělal. Dělá se pomocí brzdy. Nasadíš hadičku na odvzdušnovací šroub brzdy, povolíš až je hadička plná kapaliny. Potom hadičku nasadíš na odvzdušnovací šroub spojky. Otevři oba šrouby, sešlápni brzdu, drž a dotáhni šroub na brzdovém válečku. Povol pedál brzdy, opět sešlápni, drž a povol šroub na brzdovém válečku a opět utáhni. To opakuj do té doby až nebudou vnikat do vyrovnávací nádobky bublinky. Současně stále kontroluj hladinu v nádržce. Doufám že jsem popis napsal srozumitelně.
Tak už to mám zmáknutý..!!!
DELLovi ještě jednou děkuju za návod..
Nejdřív to moc nechtělo jít, ale neztrácel sem naděje a zkusil to znovu a po pár pokusech začal pedál pěkně tuhnout a tuhnout až se dostal do ještě lepší fáze než předtím (bylo to asi už předtím trochu zavzdušněný).
Teď mi spojka zabírá o něco níž než před opravou... Uf, zase sem o něco vzdělanější..