Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nejde nastartovat E46
No,ze to bylo bourane jsi mel napsat hned pri dotazu!
Jak rikam,stejne pojedes na BMW diagnostiku,jinak doma s tim nic neudelas.Muze to byt cokoliv - muze byt kaput trebas Imobilizer,zalezi co z toho si menil,co bylo vadne,jak to bylo bourane atd.
Asc - ted si nejsem na 100% jistej,ale das klicek do druhe polohy a mozna po chvili zhasne,urcite zhasne po nastartovani.
Ale to bych neresil,kdyz stejne nejedes.
Jak rikam,stejne pojedes na BMW diagnostiku,jinak doma s tim nic neudelas.Muze to byt cokoliv - muze byt kaput trebas Imobilizer,zalezi co z toho si menil,co bylo vadne,jak to bylo bourane atd.
Asc - ted si nejsem na 100% jistej,ale das klicek do druhe polohy a mozna po chvili zhasne,urcite zhasne po nastartovani.
Ale to bych neresil,kdyz stejne nejedes.
milo píše:asc by melo zhasnout po nastartovani ne?
tak tak,asc zhasne hned po nastartovani
ja bych to videl taky na imo,jestli byly poruseny nejaky draty?
znamej na p206 stejnej problem,po bouracce preseknuto par dratu v hlavnim svazku k jednotce.
Zjistil kod imo podle vinu a znovu ho nahral do klice nebo do jednotky ted nevim.

prave za to nebylo na predek motor neposkozen-chladice Ok kabelaz je prej taky OK nevim zda ma vliv,ze byla dlouho vybit. bat. prej se nejak smaze RJ a musi se znovu ozivit?????? s tim ASC asi mate pravdu to nevim.Hlavne bych resil tu teplotu v cervenem-myslim,ze proto to nejde nastartovat.Klicek v druhe poloze a teplota jde az do cerveneho 

No vzdyt ti rikam,takhle od klavesnice,kdyz to nikdo z nas nevidel,ti nezbyde bud nejakyho sikulu nebo BMW.Pokud je KO Imobilizer tak to auto proste toci a nic.Stejne tak to muze byt dalsi X-veci!
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis
Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice
Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis
Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice
Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho
goro3 píše:No vzdyt ti rikam,takhle od klavesnice,kdyz to nikdo z nas nevidel,ti nezbyde bud nejakyho sikulu nebo BMW.Pokud je KO Imobilizer tak to auto proste toci a nic.Stejne tak to muze byt dalsi X-veci!
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis
Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice
Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho
kdyz je ko imobilizer tak to snad ani netoci...
a dignostiku ti za 3kilca udelaji v kdejakym bosh servise
jo pichnou to napocitac, ale nejdriv si zjisti kde mas bezpecnostni palivovej ventil a jestli neni vyskocenej. po narazu vyskoci a uzavre dodavku paliva do motoru. to bych zkontroloval jako prvni. pak bych sel na diagnostiku a nechal si na pocitaci vyjet prehled zavad pak je vymazl, nechal ty zavady prekontrolovat a nakonec znovunactene a opravene smazat