Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nejde nastartovat E46
No,ze to bylo bourane jsi mel napsat hned pri dotazu!
Jak rikam,stejne pojedes na BMW diagnostiku,jinak doma s tim nic neudelas.Muze to byt cokoliv - muze byt kaput trebas Imobilizer,zalezi co z toho si menil,co bylo vadne,jak to bylo bourane atd.
Asc - ted si nejsem na 100% jistej,ale das klicek do druhe polohy a mozna po chvili zhasne,urcite zhasne po nastartovani.
Ale to bych neresil,kdyz stejne nejedes.
Jak rikam,stejne pojedes na BMW diagnostiku,jinak doma s tim nic neudelas.Muze to byt cokoliv - muze byt kaput trebas Imobilizer,zalezi co z toho si menil,co bylo vadne,jak to bylo bourane atd.
Asc - ted si nejsem na 100% jistej,ale das klicek do druhe polohy a mozna po chvili zhasne,urcite zhasne po nastartovani.
Ale to bych neresil,kdyz stejne nejedes.
tak tak,asc zhasne hned po nastartovanimilo píše:asc by melo zhasnout po nastartovani ne?
ja bych to videl taky na imo,jestli byly poruseny nejaky draty?
znamej na p206 stejnej problem,po bouracce preseknuto par dratu v hlavnim svazku k jednotce.
Zjistil kod imo podle vinu a znovu ho nahral do klice nebo do jednotky ted nevim.

prave za to nebylo na predek motor neposkozen-chladice Ok kabelaz je prej taky OK nevim zda ma vliv,ze byla dlouho vybit. bat. prej se nejak smaze RJ a musi se znovu ozivit?????? s tim ASC asi mate pravdu to nevim.Hlavne bych resil tu teplotu v cervenem-myslim,ze proto to nejde nastartovat.Klicek v druhe poloze a teplota jde az do cerveneho 

No vzdyt ti rikam,takhle od klavesnice,kdyz to nikdo z nas nevidel,ti nezbyde bud nejakyho sikulu nebo BMW.Pokud je KO Imobilizer tak to auto proste toci a nic.Stejne tak to muze byt dalsi X-veci!
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis
Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice
Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis
Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice
Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho
kdyz je ko imobilizer tak to snad ani netoci...goro3 píše:No vzdyt ti rikam,takhle od klavesnice,kdyz to nikdo z nas nevidel,ti nezbyde bud nejakyho sikulu nebo BMW.Pokud je KO Imobilizer tak to auto proste toci a nic.Stejne tak to muze byt dalsi X-veci!
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis
Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice
Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho
a dignostiku ti za 3kilca udelaji v kdejakym bosh servise
jo pichnou to napocitac, ale nejdriv si zjisti kde mas bezpecnostni palivovej ventil a jestli neni vyskocenej. po narazu vyskoci a uzavre dodavku paliva do motoru. to bych zkontroloval jako prvni. pak bych sel na diagnostiku a nechal si na pocitaci vyjet prehled zavad pak je vymazl, nechal ty zavady prekontrolovat a nakonec znovunactene a opravene smazat