Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

startování 325TD......

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Georgis »

Pánové dieseláčci baworáčci. Pomozte: Můj problém spočívá v dlouhém startování zahřátého motoru. Startér se může zbláznit, baterka toho má taky plné brýle a motor ne a ne chytnout. Studené starty v pohodě. Nažhavím a chytne hned, ale na teplé starty hodně dlouho musím točit..... než chytne. Nevíte proč a co s tím????
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Jsem se ptal Shreka na to same a pry je to gratis k vozu se starim:-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od bpytlik »

Zkus vyment zhavici svicky...mi to delalo taky,pak uz to nestartovalo skoro vubec ani za studena....Vymenil sem a pohoda...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

u benzinu bych vedel, u dyzlu nevim,
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od stealth »

Originál zaslal darmon
u benzinu bych vedel, u dyzlu nevim,


Tak rekni u benzinu, ja neco podobnyho pozoruju, ale neni to zadna krize, ani to nepovazuju za zavadu. Jen ten teplej start trva o vterinku dyl ... Svicky ? :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

ne svicky ne, jsou to bud tekouci vstriky, proste po zastaveni nejaka tryska proteka a do valce pak vytece neco paliva a ono to je pri prvnim startu prechlastany, takze vymenit vadny vstrik- jednoducha prace, a klasika u vsech starsich aut, bmw specialne.


a nebo druha vec benzinova pumpa neudrzi tlak v trubkach, na to jsou dve reseni, bud novou pumpu coz je vyhazovani penez, protoze se da v BMW koupit takovej jednosmernej ventilek co se akorat nasadi na vedeni paliva, prace na patnact minut, ale to obecne resi problem blbyho startu kdykoliv.

A nebo kombinace obojiho.

Z 95% je to timhle.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

u dieslu se to da vyresit predelanim zhaveni na manualni ovladani /pri teplym startu nezhavi/, pak to nazhavis ruco a no problemo... tak mi to alespon kdosi radil...
“Ability is what you're capable of doing.”
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od bpytlik »

Originál zaslal darmon
ne svicky ne, jsou to bud tekouci vstriky, proste po zastaveni nejaka tryska proteka a do valce pak vytece neco paliva a ono to je pri prvnim startu prechlastany, takze vymenit vadny vstrik- jednoducha prace, a klasika u vsech starsich aut, bmw specialne.


a nebo druha vec benzinova pumpa neudrzi tlak v trubkach, na to jsou dve reseni, bud novou pumpu coz je vyhazovani penez, protoze se da v BMW koupit takovej jednosmernej ventilek co se akorat nasadi na vedeni paliva, prace na patnact minut, ale to obecne resi problem blbyho startu kdykoliv.

A nebo kombinace obojiho.

Z 95% je to timhle.


A proc by to jako u dieslu nemohlo byt zhavicima svickama???
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

protoze sme se zrovna bavili o benzinu :)
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od stealth »

:mhihi:
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Bombarder »

Ty svicky by to mohly byt, mel jsem podobny problem, ale na benzinu 16V.
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Georgis »

Nechápu proč by měly žhavící svíčky při teplém motoru žhavit? To je přece blbost. Ve svíčkách to nebude....
Spíš bych dal na ty trysky, protože po startu se pak vyvalí z vejfalu kula černého kouře. to by odpovídalo přechlastáním nafty.
V Bosch servisu ve FM mi řekli že to je běžná věc. Prostě pevné nervy a dobrou baterku. Spravit by se to prý dalo, ale stálo by to balík.....

A ještě pro Bombardera: žhavící svíčka na dieselu a zapalovací svíčka na benzínu je shodná akorát tak v názvu svíčka:gobeer:
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od bpytlik »

No jak rikam,prvni mi to delalo pri teplem motoru a pak zaclo i pri studenem......Kazdopadne sem si vzpomel ze kamosovi to delalo na A6 v nafte taky a mel tlaky na jednom valci v prd..i :(
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice
Klubové ID: 1028

#14 Příspěvek od d.aemon »

No nevím, myslím že jeden válec takhle start neovlivní.
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal Hanz
Jsem se ptal Shreka na to same a pry je to gratis k vozu se starim:-)))

Je to daný typem ŘJ. Prostě ty starší měly tenhle teplostartovní bug (nebo feature ;-) )...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal d.aemon
No nevím, myslím že jeden válec takhle start neovlivní.

ale on mluvil o audi :D
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Georgis »

Originál zaslal Shrek
Je to daný typem ŘJ. Prostě ty starší měly tenhle teplostartovní bug (nebo feature ;-) )...


Jo souhlasím se Shrekem. Kdyby byl tlak v pr..li na 1 válci, musel bych to poznat na výkonu a na volnoněžném chodu by to asi koktalo. Motor táhne dobře.
Grrr........ Je to trapné když s naleštěným Báwem se snažíte nastartovat někde, kde zrovna za vámi stojí fronta nedočkavců s benzíňákáma. Myslí si asi, " No jo hlavně, že si na to koupil kola za 30 litrů" a pod. :shit:
Mám tam starší 88 ampér/hodin. baterku. Asi tam narvu novou 100 ampérovku a? s tím motorem protočí.....:vytlem2: :vytlem2: :vytlem2:
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice
Klubové ID: 1028

#18 Příspěvek od d.aemon »

Originál zaslal darmon
ale on mluvil o audi :D

Tak tam je možný všechno :D :D :D
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#19 Příspěvek od hertz1 »

Zdravíčko pánové.
Problém teplých startů může mít různé důvody, ale na 90 procent je to ve vstřikovacím čerpadle. Po zahřátí se zvětší vůle uvnitř čerpadla a to ztrácí tlaky. V lepším případě stačí přetěsnit čerpadlo - cena necelých 6000,- , ale může být vychozená i hlavní pístnice a to potom přijde už kolem 20 000,- .
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Georgis »

Originál zaslal hertz1
Zdravíčko pánové.
Problém teplých startů může mít různé důvody, ale na 90 procent je to ve vstřikovacím čerpadle. Po zahřátí se zvětší vůle uvnitř čerpadla a to ztrácí tlaky. V lepším případě stačí přetěsnit čerpadlo - cena necelých 6000,- , ale může být vychozená i hlavní pístnice a to potom přijde už kolem 20 000,- .


Je to možné- Nejvíc opotřebení čerpadla přispívá kvalita nafty. Viděl jsem rozebraný regulátor čerpadla z Octavky po 2 letech provozu a vypadal tak po 20 letech. Na kaleném lapovaném povrchu rolek byly vydrolené díry jak do sýru. A proto pánové používejte do nafty aditivum. Buď celoroční, nebo je i zimní a letní. Já používám produkt z firmy Bishops original. Jo a hlavně netankovat na pochybných benzinkách.....že?:D
Odpovědět