Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
startování 325TD......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
Pánové dieseláčci baworáčci. Pomozte: Můj problém spočívá v dlouhém startování zahřátého motoru. Startér se může zbláznit, baterka toho má taky plné brýle a motor ne a ne chytnout. Studené starty v pohodě. Nažhavím a chytne hned, ale na teplé starty hodně dlouho musím točit..... než chytne. Nevíte proč a co s tím????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
ne svicky ne, jsou to bud tekouci vstriky, proste po zastaveni nejaka tryska proteka a do valce pak vytece neco paliva a ono to je pri prvnim startu prechlastany, takze vymenit vadny vstrik- jednoducha prace, a klasika u vsech starsich aut, bmw specialne.
a nebo druha vec benzinova pumpa neudrzi tlak v trubkach, na to jsou dve reseni, bud novou pumpu coz je vyhazovani penez, protoze se da v BMW koupit takovej jednosmernej ventilek co se akorat nasadi na vedeni paliva, prace na patnact minut, ale to obecne resi problem blbyho startu kdykoliv.
A nebo kombinace obojiho.
Z 95% je to timhle.
a nebo druha vec benzinova pumpa neudrzi tlak v trubkach, na to jsou dve reseni, bud novou pumpu coz je vyhazovani penez, protoze se da v BMW koupit takovej jednosmernej ventilek co se akorat nasadi na vedeni paliva, prace na patnact minut, ale to obecne resi problem blbyho startu kdykoliv.
A nebo kombinace obojiho.
Z 95% je to timhle.
Originál zaslal darmon
ne svicky ne, jsou to bud tekouci vstriky, proste po zastaveni nejaka tryska proteka a do valce pak vytece neco paliva a ono to je pri prvnim startu prechlastany, takze vymenit vadny vstrik- jednoducha prace, a klasika u vsech starsich aut, bmw specialne.
a nebo druha vec benzinova pumpa neudrzi tlak v trubkach, na to jsou dve reseni, bud novou pumpu coz je vyhazovani penez, protoze se da v BMW koupit takovej jednosmernej ventilek co se akorat nasadi na vedeni paliva, prace na patnact minut, ale to obecne resi problem blbyho startu kdykoliv.
A nebo kombinace obojiho.
Z 95% je to timhle.
A proc by to jako u dieslu nemohlo byt zhavicima svickama???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu proč by měly žhavící svíčky při teplém motoru žhavit? To je přece blbost. Ve svíčkách to nebude....
Spíš bych dal na ty trysky, protože po startu se pak vyvalí z vejfalu kula černého kouře. to by odpovídalo přechlastáním nafty.
V Bosch servisu ve FM mi řekli že to je běžná věc. Prostě pevné nervy a dobrou baterku. Spravit by se to prý dalo, ale stálo by to balík.....
A ještě pro Bombardera: žhavící svíčka na dieselu a zapalovací svíčka na benzínu je shodná akorát tak v názvu svíčka:gobeer:
Spíš bych dal na ty trysky, protože po startu se pak vyvalí z vejfalu kula černého kouře. to by odpovídalo přechlastáním nafty.
V Bosch servisu ve FM mi řekli že to je běžná věc. Prostě pevné nervy a dobrou baterku. Spravit by se to prý dalo, ale stálo by to balík.....
A ještě pro Bombardera: žhavící svíčka na dieselu a zapalovací svíčka na benzínu je shodná akorát tak v názvu svíčka:gobeer:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Shrek
Je to daný typem ŘJ. Prostě ty starší měly tenhle teplostartovní bug (nebo feature)...
Jo souhlasím se Shrekem. Kdyby byl tlak v pr..li na 1 válci, musel bych to poznat na výkonu a na volnoněžném chodu by to asi koktalo. Motor táhne dobře.
Grrr........ Je to trapné když s naleštěným Báwem se snažíte nastartovat někde, kde zrovna za vámi stojí fronta nedočkavců s benzíňákáma. Myslí si asi, " No jo hlavně, že si na to koupil kola za 30 litrů" a pod.
Mám tam starší 88 ampér/hodin. baterku. Asi tam narvu novou 100 ampérovku a? s tím motorem protočí.....:vytlem2: :vytlem2: :vytlem2:
Zdravíčko pánové.
Problém teplých startů může mít různé důvody, ale na 90 procent je to ve vstřikovacím čerpadle. Po zahřátí se zvětší vůle uvnitř čerpadla a to ztrácí tlaky. V lepším případě stačí přetěsnit čerpadlo - cena necelých 6000,- , ale může být vychozená i hlavní pístnice a to potom přijde už kolem 20 000,- .
Problém teplých startů může mít různé důvody, ale na 90 procent je to ve vstřikovacím čerpadle. Po zahřátí se zvětší vůle uvnitř čerpadla a to ztrácí tlaky. V lepším případě stačí přetěsnit čerpadlo - cena necelých 6000,- , ale může být vychozená i hlavní pístnice a to potom přijde už kolem 20 000,- .
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal hertz1
Zdravíčko pánové.
Problém teplých startů může mít různé důvody, ale na 90 procent je to ve vstřikovacím čerpadle. Po zahřátí se zvětší vůle uvnitř čerpadla a to ztrácí tlaky. V lepším případě stačí přetěsnit čerpadlo - cena necelých 6000,- , ale může být vychozená i hlavní pístnice a to potom přijde už kolem 20 000,- .
Je to možné- Nejvíc opotřebení čerpadla přispívá kvalita nafty. Viděl jsem rozebraný regulátor čerpadla z Octavky po 2 letech provozu a vypadal tak po 20 letech. Na kaleném lapovaném povrchu rolek byly vydrolené díry jak do sýru. A proto pánové používejte do nafty aditivum. Buď celoroční, nebo je i zimní a letní. Já používám produkt z firmy Bishops original. Jo a hlavně netankovat na pochybných benzinkách.....že?:D