Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	e61 530d ztrácí se voda a bíle hulí :(
- 
				all
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1548
 - Registrován: úte 02.01.2007 01:00
 - Bydliště: Kutná Hora
 - Klubové ID: 1018
 
může to jít do motoru a do vejfuku, tenhle výměník spojuje výfuk a sání.    
-> funkce je taková, že pokud je EGR ventil otevřený, motor nasává výfukové plyny (při nízkém tlaku v sání.. turbo netlačí) se zběrného potrubí ( výfukové parohy před turbem ) a ty plyny jsou horké. a proto se ve výměníku schlazují vodou co je ve vodním okruhu.
no a voda teče do sání a také do výfuku a taky se ztrácí voda....
			
			
									
						
										
						-> funkce je taková, že pokud je EGR ventil otevřený, motor nasává výfukové plyny (při nízkém tlaku v sání.. turbo netlačí) se zběrného potrubí ( výfukové parohy před turbem ) a ty plyny jsou horké. a proto se ve výměníku schlazují vodou co je ve vodním okruhu.
no a voda teče do sání a také do výfuku a taky se ztrácí voda....
- 
				Jendix
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1219
 - Registrován: pon 15.10.2007 00:00
 - Bydliště: Tábor (Mnichov)
 - Klubové ID: 1838
 - Kontaktovat uživatele:
 
u mě už to 70tkm tak funguje, nevidim důvod proč by nemělo.. jidiný na co to má vliv jsou emise a malinko výkon když je egr aktivní.. jinak to nemá na nic vliv..matess píše:Jendix píše:přesně to samý jsem měl taky, pasuje tam trbuka z E39, je to pak bez toho jednoho termostatu a bez výměníku.. má to vliv ale jen na režimy kdy se hodně používá EGR.
takže tata náhrada je schůdná cesta, nebo nikoli?? díky za info
- 
				Jendix
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1219
 - Registrován: pon 15.10.2007 00:00
 - Bydliště: Tábor (Mnichov)
 - Klubové ID: 1838
 - Kontaktovat uživatele:
 
nedělal jsem si to sám, měl jsem tenkrát auto v servisu s jinými problém a tohle se čistě náhodou objevilo..matess píše:a vývod od egr a prostě vývody co z toho vedou si prostě zaslepil?? nebo jak si tam tu trubku zakomponoval prosím?? díky za info
jestli se nepletu je to zaslepený.. a bloky motoru jsou v podstatě stejný, tzn. trubka tam pasovala..
máš v podstatě dvě možnosti, bud bypas, nebo zaslepit.. osobně bych zaslepoval, bypas nebude mít takovou ztrátu a teoreticky bys tudy honil vodu která ti pak bude chybět na chlazení motoru..
jeslti si to děláš sám, skoč někam na vrakáč sežen tu trubku a uvidíš sám co to dodatečně obnáší..
