Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e61 530d ztrácí se voda a bíle hulí :(

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mates_ »

e61 530d ztrácí se voda a bíle hulí :(, začlo to dělat včera, na 5-6km cca půl litru vody, a bílej hulan chvíli po nastartování, myslím si správně prasklou hlavu?? :(
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#2 Příspěvek od Miguel »

Naprosto přesně 8)
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od milo »

tak muze to byt jen tesneni... pripadne i neco kolem EGR - tam se taky muze dostavat voda do vyfuku
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od mates_ »

byl jsem u člověka co bmw servisuje a dost tomu rozumí a ten říká že bude na 90% " jen" prasklý jakýsi výměník
abaton12
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pon 23.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od abaton12 »

Presne, taky jsem menil...
Přílohy
chladic.JPG
chladic.JPG (15.76 KiB) Zobrazeno 1026 x
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mates_ »

a v tejhle svini to praskne a pak to jde přez egr do motoru?? nebo jak to může jít do motoru?? díky za info
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#7 Příspěvek od all »

může to jít do motoru a do vejfuku, tenhle výměník spojuje výfuk a sání.

-> funkce je taková, že pokud je EGR ventil otevřený, motor nasává výfukové plyny (při nízkém tlaku v sání.. turbo netlačí) se zběrného potrubí ( výfukové parohy před turbem ) a ty plyny jsou horké. a proto se ve výměníku schlazují vodou co je ve vodním okruhu.
no a voda teče do sání a také do výfuku a taky se ztrácí voda....
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od mates_ »

díky all za vysvětlení, konečně mi to dává smysl, a asi to tak bude oritiže auto se nepřehřívá jede ok, ale hulí jako když ti jde pára z hrnce :(, no teď někde sehnat a vyměnit ten výměník.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jendix »

přesně to samý jsem měl taky, pasuje tam trbuka z E39, je to pak bez toho jednoho termostatu a bez výměníku.. má to vliv ale jen na režimy kdy se hodně používá EGR.
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mates_ »

na e60 jsem to měl asi vyhozené, oprotože ten výměník tam vůbec nemám, tu na e61 bohužel je a doufám že toje tím, stalo se to náhle, ok ok, a najeddnou voda mizí a bíle hulí, nepřehřívá se ani nci jiného, tak snad je to ten výměník ( ochlazovač výfukových plynů)
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY
Klubové ID: 2684

#11 Příspěvek od _milan_ »

stejna zkušenost - chladič výfukových plynů...akorad z e91 330d... hulil bíle , pak ještě praskla jedna přívodní roura k tomu vyměníku a už hulilo přímo pod kapotou - výfukove splodiny... myslim sem daval 7800kč nový origo přímo z renocaru
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od mates_ »

Jendix píše:přesně to samý jsem měl taky, pasuje tam trbuka z E39, je to pak bez toho jednoho termostatu a bez výměníku.. má to vliv ale jen na režimy kdy se hodně používá EGR.

takže tata náhrada je schůdná cesta, nebo nikoli?? díky za info
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Jendix »

matess píše:
Jendix píše:přesně to samý jsem měl taky, pasuje tam trbuka z E39, je to pak bez toho jednoho termostatu a bez výměníku.. má to vliv ale jen na režimy kdy se hodně používá EGR.

takže tata náhrada je schůdná cesta, nebo nikoli?? díky za info
u mě už to 70tkm tak funguje, nevidim důvod proč by nemělo.. jidiný na co to má vliv jsou emise a malinko výkon když je egr aktivní.. jinak to nemá na nic vliv..
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od mates_ »

a vývod od egr a prostě vývody co z toho vedou si prostě zaslepil?? nebo jak si tam tu trubku zakomponoval prosím?? díky za info
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Jendix »

matess píše:a vývod od egr a prostě vývody co z toho vedou si prostě zaslepil?? nebo jak si tam tu trubku zakomponoval prosím?? díky za info
nedělal jsem si to sám, měl jsem tenkrát auto v servisu s jinými problém a tohle se čistě náhodou objevilo..

jestli se nepletu je to zaslepený.. a bloky motoru jsou v podstatě stejný, tzn. trubka tam pasovala..

máš v podstatě dvě možnosti, bud bypas, nebo zaslepit.. osobně bych zaslepoval, bypas nebude mít takovou ztrátu a teoreticky bys tudy honil vodu která ti pak bude chybět na chlazení motoru..

jeslti si to děláš sám, skoč někam na vrakáč sežen tu trubku a uvidíš sám co to dodatečně obnáší..
Odpovědět