Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 530d 142Kw manual klapky sani. Udelat chip motoru?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#1 Příspěvek od petratria »

Zdravim,

Mel bych mensi dotaz uz jsem tady na to nekde narazil, jde mi o klapky sani u trilitrove nafty v manualu, zda to mam resit , pri bloudeni na foru jsem se nekde docetl ze se bud vyndavaji nebo se meni cely dil aby se nepo... motor. Ale kamos mi rikal ze u manualu to resit nemusim. Je to tak?

co rikate na chip ma to smysl? ma nekdo zkusenost popripade treba nasatvit v pc mnozstvi paliva a spinani turba popripade power box
Muj nazor.
+ vykon
+ mensi spotreba
- nebude mensi zivotnost striku turba apod..
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#2 Příspěvek od all »

klapky ven pokud tam jsou..... je jedno zda-li máš automat nebo manuál.

chip je dobrej ale připrav si peníze na novou spojku pokud máš natočeno víc jak 160 tis km.
jo pokud jezdíš klobouka uspoří palivo a pokud jezdíš nadoraz, tak to auto výkonově posune dál!
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#3 Příspěvek od petratria »

all píše:klapky ven pokud tam jsou..... je jedno zda-li máš automat nebo manuál.

chip je dobrej ale připrav si peníze na novou spojku pokud máš natočeno víc jak 160 tis km.
jo pokud jezdíš klobouka uspoří palivo a pokud jezdíš nadoraz, tak to auto výkonově posune dál!
Koupil jsem to minulej tyden tak zkoumam co a jak :-)
- nebil by nejakej manual jak na to pro kutila, nebo to mam nechat udelat profika?
- Jinak jezdim spis nadoraz prvni nafta v rukou :-D ( predtim E32 730I ) a mam to namotano 300 tis ale spojka ok,a le je pravda ze by sla rychleji dohaje :(
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#4 Příspěvek od all »

záleží na tom, zda-li tam klapky vůbec máš manuál je měl dost málo....

osobně po tom co jsem viděl mnoho rozvrtaných aut :roll: , tak se přikláním k tomu ať to dělá někdo zručnější a ten kdo ví co dělá :-)
ale pokud jsi, klidně se do toho pust.

napiš odkud jsi a někdo se tu najde kdo ti alespon pomůže nebo poradí.....

edit: ohledně té spojky : měl jsem 170 tis pak chip a spojka do 14 dnů KO a to samé na kamarádově 530d s 270 tis ( měsíc ) a taktéž na 330d s 240 tis ( tejden )
víc sem nezkoumal a spojek na 3litrech nedělal
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#5 Příspěvek od petratria »

Ja si myslim ze bych to mohl zvladnout kamos dela dost do aut i kdyz jen do vw. No zkusim oddelat plasty a uvidim co se podnima skryva :lol: .
Jinak mi to stim chipem je uplne jasny tipek si nechal nachipovat pasata B6 a keramicka spojka byla ihned pase :-).

- jinak bych jeste potreboval radu mam v pasti zrejme termostat pac se to ne a ne ohrat a co jsem tak koukal tak tam mam snad jen jeden, ten EGR jsem nevidel je mozny ze manual ho nema?
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#6 Příspěvek od all »

možné to je.
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#7 Příspěvek od petratria »

Ps: kolik oleje se mi tam vleze :-)
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#8 Příspěvek od bibikuba »

- jinak bych jeste potreboval radu mam v pasti zrejme termostat pac se to ne a ne ohrat a co jsem tak koukal tak tam mam snad jen jeden, ten EGR jsem nevidel je mozny ze manual ho nema?[/quote]
Třeba 135kw ten termostat vůbec nemá-má jen samotnej EGR jako TDS.Možná teda některý první 142kw ho taky nemaj-když ho nemůžeš najít :D
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#9 Příspěvek od petratria »

Tak pokavad se nemylim tak tenhel model nema klapky :-)
Přílohy
Tak pokavad tipuju dobre tak tenhle model nema vyrive klapky :-)
Tak pokavad tipuju dobre tak tenhle model nema vyrive klapky :-)
Fotografie0310.jpg (101.55 KiB) Zobrazeno 1151 x
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#10 Příspěvek od petratria »

A termostat EGR taky ne, Je to mozny ze 2002/7 nema ten zminovanej termostat. Mam tam jen ten jeden vlevo Cca pod filtrem sani.
Přílohy
egr.jpg
egr.jpg (108.2 KiB) Zobrazeno 1116 x
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#11 Příspěvek od petratria »

Vubec ty brambory nechapu co kus to original nekde daj 2 termostaty nekde jen jeden, kdyz se jim zachce tak daj vyrive klapky. no vypada to na patecni kus uz se tesily asi domu kluci :lol:
pankac
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 19.04.2012 00:00
Bydliště: Landshut

#12 Příspěvek od pankac »

tak setri aj na turbo kdyz to das chipnout....
Dosty87
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 12.11.2011 01:00

#13 Příspěvek od Dosty87 »

Já bych vůbec nečipoval, auto má sériový výkon velmi dobrý, navíc e39tka není na závodění :)
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#14 Příspěvek od petratria »

Jj turbo, spojka atd. lepsi se na to vyperdnout :)
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#15 Příspěvek od Andre2 »

Taky souhlasím, že pokud 3,0d funguje jak má, jede velmi hezky.
Doposud jsem u všech svých aut ladil výkony nahoru - u E39 nemám potřebu, s výkonem jsem spokojen - a to mám 135kW verzi.
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#16 Příspěvek od jararak »

mas manual vsak?
moj pripad, ziadne klapky, ziadny egr termostat
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#17 Příspěvek od petratria »

Jj manual M57 D30 zadny klapky, zadnej EGR termostat :-), Uz jsem to rozebral a presvědčil se na vlastní oči :-)
No a je pravda že jsem měl jsem E 32 3.0 v benzinu a musím se s tou naftou zžít :-)
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od milo »

ja mam zase predfacelift (manual) 10/1999 a diagnostika u bmw dealera tvrdila, ze tam je 142 kW verze - a to puvodne, zadny bastl. v TP mam 135 kW... kdovi, kde je pravda. nekdy se to na foru resilo, vic lidi to ma stejne, jak ja
Odpovědět