Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nečitelné údaje satvu kilometrů...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Polymorph
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: úte 17.05.2011 00:00
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

#1 Příspěvek od Polymorph »

Ahojte,
digitální počítadlo kilometrů mi dělá to, že:
Když je auto studený, nebo je chladno, tak jdou údaje na displeji bez problémů číst. Jakmile chvíli jedu a displej svítí, začnou číslice pomalu mizet. Když je venku horko, nebo je auto zahřátý, tak údaje z displeje zmízí úplně..
Dá set o nějak jednoduše opravit, nebo je to na výměnu?
A jak přístrojovku dostanu ven?

Díky Morph.
Přílohy
Ráno, těsně před nastartováním...
Ráno, těsně před nastartováním...
005.jpg (166.39 KiB) Zobrazeno 743 x
Po chvíli co jedu...
Po chvíli co jedu...
007.jpg (162.02 KiB) Zobrazeno 743 x
V horku, nebo po zahřátí..
V horku, nebo po zahřátí..
002.jpg (156.88 KiB) Zobrazeno 743 x
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od aDAm_2 »

sic netuším co ti to tam může dělat ale viděl bych to na nějaký vadný spoj v te palubce, zkusil bych to rozhodit a proletovat všechny spoje na přístrojovce a zkouknout ty konektory jestli tam není nějaký bordel.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#3 Příspěvek od Dan td »

Tohoto tématu je tu tuny, stačí jen hledat. Nejspíš máš vadný vodivý proužek, co spojuje displej s tišťákem. Buď si ho můžeš koupit (Čína, eBay) a vyměnit, nebo se tím zabývá člen airbone.

Stačí jen trochu hledat, řešilo se to tu stokrát, jsou tu i odkazy na návody krok za krokem :roll:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Polymorph
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: úte 17.05.2011 00:00
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

#4 Příspěvek od Polymorph »

No právě...
ale věřím tomu že jste už někdo zkoušel na jakémkoliv fóru něco najít víte že je to kolikrát hledání jehly v kupce sena, protože se něco podobnýho může ukrývat pod topicem s názvem "něco tomu je" a to se pak hledá fakt blbě...

Bohužel jsem zatím nenašel nic kloudnýho, proto se ptám...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#5 Příspěvek od radokrno »

zajímá mne cena toho vodivího proužku,osobně si myslím že to má snad každý 5 er E-34,,stejný způsob.vyjmout palubku neni nic těžkýho,dvašroubky nad plexikem ven,volant co nejblíž k sobě-kola a volant musí být rovně tak aby jsi do díry mezi ramínkama strčil jednu polovinu palubky a pomalu otáčel volantem a doloval palubku ven.směr ke dveřím.je to ježek v kleci ,ale fakt to jde a po několikátém vyndání už ti to půjde do půl minuty :)
jo a mne se to taky ztrácí,podle mého tam nic důležitého co nezjistíš před jízdou a hodinku po jízdě nezjistíš nebot inspekce je jen na začátku a kilometry si taky spočteš před jízdou a potom po jízdě.během jízdy je to jedno stejně tam musíš dojet.ale chápu,a rád se dozvimvíce a s tim vyhledáváním je to fakt některý témata jsou dost pitomě napsaný.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#6 Příspěvek od radokrno »

koukám že by jsi měl vyměnit olej a resetovat inspekci oleje :wink: toho je tu taky mraky a dobře napsaný témata
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#7 Příspěvek od radokrno »

zajímá mne zda li to stačí jen pročistit sprejem na plošný spoje a el.spoje počítačů v palubce myslkíte že by to pomohlo?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#8 Příspěvek od radokrno »

taky prej vyschlé kondenzátory by to mohly dělat
Polymorph
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: úte 17.05.2011 00:00
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

#9 Příspěvek od Polymorph »

radokrno píše:koukám že by jsi měl vyměnit olej a resetovat inspekci oleje :wink: toho je tu taky mraky a dobře napsaný témata

ale zrovna o tomto tenhle topic neni,ze :-)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#10 Příspěvek od radokrno »

Polymorph píše:
radokrno píše:koukám že by jsi měl vyměnit olej a resetovat inspekci oleje :wink: toho je tu taky mraky a dobře napsaný témata

ale zrovna o tomto tenhle topic neni,ze :-)

máš pravdu. omlouvám se. :wink:
kdyby někdo věděl odkaz na ten spojovací pásek a zda-li je to spíš pásek či kondíky budem rádi.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#11 Příspěvek od radokrno »

radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#12 Příspěvek od radokrno »

Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#13 Příspěvek od Dan td »

U e39 je to v 90% ten pásek, zvlášť, když to dělá tím víc, čím je tepleji. Dá se koupit na netu od cca 8 USD v Číně po cca 30e na eBay. Z Číny jsem ho měl doma za cca 4 dny. Doporučuju koupit rovnou i totéž pro BC. Jak vypadalo moje BC před opravou a po ní viz topic o mém autě v klubovkách.
Výměna je dost hodinářská práce, ale dá se to zvládnout, když si najdeš nějakej návod na netu - je jich o tom tuny i s obrázky (odkazy nemám, našel jsem je tady na fóru). Obvykle se tam píše o speciální T pájce na ten proužek, já ji koupil, ale nakonec nebyla třeba.
Na budíky to mám nachystané doma, ale chybí mi jen pár pixelů a někdy ani to ne, tak jsem se do toho zatím nepouštěl.
Nějaké prostříkání přístrojovky Kontaktolem a podobné "opravy" na 99% nepomůžou ničemu.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#14 Příspěvek od radokrno »

prosim tě nějak si neumim vybavit kde ten pásek je ,ale vimže když jsem odpojil jeden ten konektor zezadu od přístrojovky tak to skoro nesvítilo ale když jsem s nim trochu pocvičil bylo to o dost lepší.je to ten pásek nebo se nachází přímo uvnitř přístrojovky..nevim honem z hlavy.nějak mne to netrápí pře startem vždy vše řádně svítí tudíž mi to neva když je vedro..ale třeba bude někdy čas a chut ,třeba o vánočních svátcich :wink:
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#15 Příspěvek od Dan td »

Ten pásek je uvnitř budíků, musí se rozebrat. Jsou dvě varianty, buď sundat ručičky nebo na několika místech budíky opatrně odvrtat. Přesná místa jsou v těch návodech. Ten pásek je uvnitř, od displeje k tišťáku budíků.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#16 Příspěvek od radokrno »

takže o Vánocích..ale dík moc...
Polymorph
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: úte 17.05.2011 00:00
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

#17 Příspěvek od Polymorph »

Whoa, no to je bájo :-)
zrovna YouTube mě jako informační zdroj nenapadl...

Dík moc, myslím si že to nějak pude ;)
Thomas08
Registrovaný
Příspěvky: 342
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Jížní Čééchy
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Thomas08 »

No já mám podobný problém. Mě stav kilometrů a inspekce vybledávají, až když je teplo. To znamená, že při chladném počasí (zima, podzim) je vše čitelné, ale jakmile je auto trocho ohřáté, tak se to začne ztrácet.
Myslíte, že je to tedy tím vodivým páskem?
Jo a jedná se o E34 poface.
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od aDAm_2 »

no hlavně nemixujte E34 a E39 palubovky...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#20 Příspěvek od radokrno »

akorát že tam vyndavá palubovku skrzvolant ,poněvadž má starší typ,to vyndání budíků kdy se to stejně nakloní do díry volantu a točí se volantem ke dveřím a doluje ven platí pro 4 ramínko s bagem.
já taky mluvim o 34 ale problem s páskem bude stejnej..a umístění pásku zhruba taky.akorát si nejsem jist tím odvrtáním čeho si,mám doejm že když jsem ji měl rozdělanou k vůli žárovičkám tak nebylo potřeba nic odvrtávat a budíky by šlli rozdělat až k pásku normálně montážně.ale to si nejsem jist...
Odpovědět