Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nečitelné údaje satvu kilometrů...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 17.05.2011 00:00
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Ahojte,
digitální počítadlo kilometrů mi dělá to, že:
Když je auto studený, nebo je chladno, tak jdou údaje na displeji bez problémů číst. Jakmile chvíli jedu a displej svítí, začnou číslice pomalu mizet. Když je venku horko, nebo je auto zahřátý, tak údaje z displeje zmízí úplně..
Dá set o nějak jednoduše opravit, nebo je to na výměnu?
A jak přístrojovku dostanu ven?
Díky Morph.
digitální počítadlo kilometrů mi dělá to, že:
Když je auto studený, nebo je chladno, tak jdou údaje na displeji bez problémů číst. Jakmile chvíli jedu a displej svítí, začnou číslice pomalu mizet. Když je venku horko, nebo je auto zahřátý, tak údaje z displeje zmízí úplně..
Dá set o nějak jednoduše opravit, nebo je to na výměnu?
A jak přístrojovku dostanu ven?
Díky Morph.
- Přílohy
-
- Ráno, těsně před nastartováním...
- 005.jpg (166.39 KiB) Zobrazeno 756 x
-
- Po chvíli co jedu...
- 007.jpg (162.02 KiB) Zobrazeno 756 x
-
- V horku, nebo po zahřátí..
- 002.jpg (156.88 KiB) Zobrazeno 756 x
Tohoto tématu je tu tuny, stačí jen hledat. Nejspíš máš vadný vodivý proužek, co spojuje displej s tišťákem. Buď si ho můžeš koupit (Čína, eBay) a vyměnit, nebo se tím zabývá člen airbone.
Stačí jen trochu hledat, řešilo se to tu stokrát, jsou tu i odkazy na návody krok za krokem
Stačí jen trochu hledat, řešilo se to tu stokrát, jsou tu i odkazy na návody krok za krokem


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
zajímá mne cena toho vodivího proužku,osobně si myslím že to má snad každý 5 er E-34,,stejný způsob.vyjmout palubku neni nic těžkýho,dvašroubky nad plexikem ven,volant co nejblíž k sobě-kola a volant musí být rovně tak aby jsi do díry mezi ramínkama strčil jednu polovinu palubky a pomalu otáčel volantem a doloval palubku ven.směr ke dveřím.je to ježek v kleci ,ale fakt to jde a po několikátém vyndání už ti to půjde do půl minuty
jo a mne se to taky ztrácí,podle mého tam nic důležitého co nezjistíš před jízdou a hodinku po jízdě nezjistíš nebot inspekce je jen na začátku a kilometry si taky spočteš před jízdou a potom po jízdě.během jízdy je to jedno stejně tam musíš dojet.ale chápu,a rád se dozvimvíce a s tim vyhledáváním je to fakt některý témata jsou dost pitomě napsaný.

jo a mne se to taky ztrácí,podle mého tam nic důležitého co nezjistíš před jízdou a hodinku po jízdě nezjistíš nebot inspekce je jen na začátku a kilometry si taky spočteš před jízdou a potom po jízdě.během jízdy je to jedno stejně tam musíš dojet.ale chápu,a rád se dozvimvíce a s tim vyhledáváním je to fakt některý témata jsou dost pitomě napsaný.
U e39 je to v 90% ten pásek, zvlášť, když to dělá tím víc, čím je tepleji. Dá se koupit na netu od cca 8 USD v Číně po cca 30e na eBay. Z Číny jsem ho měl doma za cca 4 dny. Doporučuju koupit rovnou i totéž pro BC. Jak vypadalo moje BC před opravou a po ní viz topic o mém autě v klubovkách.
Výměna je dost hodinářská práce, ale dá se to zvládnout, když si najdeš nějakej návod na netu - je jich o tom tuny i s obrázky (odkazy nemám, našel jsem je tady na fóru). Obvykle se tam píše o speciální T pájce na ten proužek, já ji koupil, ale nakonec nebyla třeba.
Na budíky to mám nachystané doma, ale chybí mi jen pár pixelů a někdy ani to ne, tak jsem se do toho zatím nepouštěl.
Nějaké prostříkání přístrojovky Kontaktolem a podobné "opravy" na 99% nepomůžou ničemu.
Výměna je dost hodinářská práce, ale dá se to zvládnout, když si najdeš nějakej návod na netu - je jich o tom tuny i s obrázky (odkazy nemám, našel jsem je tady na fóru). Obvykle se tam píše o speciální T pájce na ten proužek, já ji koupil, ale nakonec nebyla třeba.
Na budíky to mám nachystané doma, ale chybí mi jen pár pixelů a někdy ani to ne, tak jsem se do toho zatím nepouštěl.
Nějaké prostříkání přístrojovky Kontaktolem a podobné "opravy" na 99% nepomůžou ničemu.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
prosim tě nějak si neumim vybavit kde ten pásek je ,ale vimže když jsem odpojil jeden ten konektor zezadu od přístrojovky tak to skoro nesvítilo ale když jsem s nim trochu pocvičil bylo to o dost lepší.je to ten pásek nebo se nachází přímo uvnitř přístrojovky..nevim honem z hlavy.nějak mne to netrápí pře startem vždy vše řádně svítí tudíž mi to neva když je vedro..ale třeba bude někdy čas a chut ,třeba o vánočních svátcich 

Ten pásek je uvnitř budíků, musí se rozebrat. Jsou dvě varianty, buď sundat ručičky nebo na několika místech budíky opatrně odvrtat. Přesná místa jsou v těch návodech. Ten pásek je uvnitř, od displeje k tišťáku budíků.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
akorát že tam vyndavá palubovku skrzvolant ,poněvadž má starší typ,to vyndání budíků kdy se to stejně nakloní do díry volantu a točí se volantem ke dveřím a doluje ven platí pro 4 ramínko s bagem.
já taky mluvim o 34 ale problem s páskem bude stejnej..a umístění pásku zhruba taky.akorát si nejsem jist tím odvrtáním čeho si,mám doejm že když jsem ji měl rozdělanou k vůli žárovičkám tak nebylo potřeba nic odvrtávat a budíky by šlli rozdělat až k pásku normálně montážně.ale to si nejsem jist...
já taky mluvim o 34 ale problem s páskem bude stejnej..a umístění pásku zhruba taky.akorát si nejsem jist tím odvrtáním čeho si,mám doejm že když jsem ji měl rozdělanou k vůli žárovičkám tak nebylo potřeba nic odvrtávat a budíky by šlli rozdělat až k pásku normálně montážně.ale to si nejsem jist...