Nečitelné údaje satvu kilometrů...
-
Polymorph
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 17.05.2011 00:00
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
- Klubové ID: 2810
Ahojte,
digitální počítadlo kilometrů mi dělá to, že:
Když je auto studený, nebo je chladno, tak jdou údaje na displeji bez problémů číst. Jakmile chvíli jedu a displej svítí, začnou číslice pomalu mizet. Když je venku horko, nebo je auto zahřátý, tak údaje z displeje zmízí úplně..
Dá set o nějak jednoduše opravit, nebo je to na výměnu?
A jak přístrojovku dostanu ven?
Díky Morph.
digitální počítadlo kilometrů mi dělá to, že:
Když je auto studený, nebo je chladno, tak jdou údaje na displeji bez problémů číst. Jakmile chvíli jedu a displej svítí, začnou číslice pomalu mizet. Když je venku horko, nebo je auto zahřátý, tak údaje z displeje zmízí úplně..
Dá set o nějak jednoduše opravit, nebo je to na výměnu?
A jak přístrojovku dostanu ven?
Díky Morph.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
aDAm_2
- Registrovaný
- Příspěvky: 553
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
-
Dan td
- Registrovaný
- Příspěvky: 3290
- Registrován: sob 19.04.2003 00:00
- Klubové ID: 590
Tohoto tématu je tu tuny, stačí jen hledat. Nejspíš máš vadný vodivý proužek, co spojuje displej s tišťákem. Buď si ho můžeš koupit (Čína, eBay) a vyměnit, nebo se tím zabývá člen airbone.
Stačí jen trochu hledat, řešilo se to tu stokrát, jsou tu i odkazy na návody krok za krokem
Stačí jen trochu hledat, řešilo se to tu stokrát, jsou tu i odkazy na návody krok za krokem
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
Polymorph
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 17.05.2011 00:00
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
- Klubové ID: 2810
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
zajímá mne cena toho vodivího proužku,osobně si myslím že to má snad každý 5 er E-34,,stejný způsob.vyjmout palubku neni nic těžkýho,dvašroubky nad plexikem ven,volant co nejblíž k sobě-kola a volant musí být rovně tak aby jsi do díry mezi ramínkama strčil jednu polovinu palubky a pomalu otáčel volantem a doloval palubku ven.směr ke dveřím.je to ježek v kleci ,ale fakt to jde a po několikátém vyndání už ti to půjde do půl minuty
jo a mne se to taky ztrácí,podle mého tam nic důležitého co nezjistíš před jízdou a hodinku po jízdě nezjistíš nebot inspekce je jen na začátku a kilometry si taky spočteš před jízdou a potom po jízdě.během jízdy je to jedno stejně tam musíš dojet.ale chápu,a rád se dozvimvíce a s tim vyhledáváním je to fakt některý témata jsou dost pitomě napsaný.
jo a mne se to taky ztrácí,podle mého tam nic důležitého co nezjistíš před jízdou a hodinku po jízdě nezjistíš nebot inspekce je jen na začátku a kilometry si taky spočteš před jízdou a potom po jízdě.během jízdy je to jedno stejně tam musíš dojet.ale chápu,a rád se dozvimvíce a s tim vyhledáváním je to fakt některý témata jsou dost pitomě napsaný.
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
Polymorph
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 17.05.2011 00:00
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
- Klubové ID: 2810
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
Dan td
- Registrovaný
- Příspěvky: 3290
- Registrován: sob 19.04.2003 00:00
- Klubové ID: 590
U e39 je to v 90% ten pásek, zvlášť, když to dělá tím víc, čím je tepleji. Dá se koupit na netu od cca 8 USD v Číně po cca 30e na eBay. Z Číny jsem ho měl doma za cca 4 dny. Doporučuju koupit rovnou i totéž pro BC. Jak vypadalo moje BC před opravou a po ní viz topic o mém autě v klubovkách.
Výměna je dost hodinářská práce, ale dá se to zvládnout, když si najdeš nějakej návod na netu - je jich o tom tuny i s obrázky (odkazy nemám, našel jsem je tady na fóru). Obvykle se tam píše o speciální T pájce na ten proužek, já ji koupil, ale nakonec nebyla třeba.
Na budíky to mám nachystané doma, ale chybí mi jen pár pixelů a někdy ani to ne, tak jsem se do toho zatím nepouštěl.
Nějaké prostříkání přístrojovky Kontaktolem a podobné "opravy" na 99% nepomůžou ničemu.
Výměna je dost hodinářská práce, ale dá se to zvládnout, když si najdeš nějakej návod na netu - je jich o tom tuny i s obrázky (odkazy nemám, našel jsem je tady na fóru). Obvykle se tam píše o speciální T pájce na ten proužek, já ji koupil, ale nakonec nebyla třeba.
Na budíky to mám nachystané doma, ale chybí mi jen pár pixelů a někdy ani to ne, tak jsem se do toho zatím nepouštěl.
Nějaké prostříkání přístrojovky Kontaktolem a podobné "opravy" na 99% nepomůžou ničemu.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
prosim tě nějak si neumim vybavit kde ten pásek je ,ale vimže když jsem odpojil jeden ten konektor zezadu od přístrojovky tak to skoro nesvítilo ale když jsem s nim trochu pocvičil bylo to o dost lepší.je to ten pásek nebo se nachází přímo uvnitř přístrojovky..nevim honem z hlavy.nějak mne to netrápí pře startem vždy vše řádně svítí tudíž mi to neva když je vedro..ale třeba bude někdy čas a chut ,třeba o vánočních svátcich 
-
Dan td
- Registrovaný
- Příspěvky: 3290
- Registrován: sob 19.04.2003 00:00
- Klubové ID: 590
Ten pásek je uvnitř budíků, musí se rozebrat. Jsou dvě varianty, buď sundat ručičky nebo na několika místech budíky opatrně odvrtat. Přesná místa jsou v těch návodech. Ten pásek je uvnitř, od displeje k tišťáku budíků.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
Polymorph
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 17.05.2011 00:00
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
- Klubové ID: 2810
-
Thomas08
- Registrovaný
- Příspěvky: 342
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Bydliště: Jížní Čééchy
- Klubové ID: 1560
-
aDAm_2
- Registrovaný
- Příspěvky: 553
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
akorát že tam vyndavá palubovku skrzvolant ,poněvadž má starší typ,to vyndání budíků kdy se to stejně nakloní do díry volantu a točí se volantem ke dveřím a doluje ven platí pro 4 ramínko s bagem.
já taky mluvim o 34 ale problem s páskem bude stejnej..a umístění pásku zhruba taky.akorát si nejsem jist tím odvrtáním čeho si,mám doejm že když jsem ji měl rozdělanou k vůli žárovičkám tak nebylo potřeba nic odvrtávat a budíky by šlli rozdělat až k pásku normálně montážně.ale to si nejsem jist...
já taky mluvim o 34 ale problem s páskem bude stejnej..a umístění pásku zhruba taky.akorát si nejsem jist tím odvrtáním čeho si,mám doejm že když jsem ji měl rozdělanou k vůli žárovičkám tak nebylo potřeba nic odvrtávat a budíky by šlli rozdělat až k pásku normálně montážně.ale to si nejsem jist...
