Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#1
Příspěvek
od Ji-rka » pát 02.04.2010 19:36
nastartoval jsem,běželo to pět minut.hnul jsem o 1/4 otáčky volantem a zdechlo to a už to nejde natočit.
objevil jsem,že mam upadle jakejsi podtlak,může to mít vliv???je to ten co jde pod sáním do takové průchodky.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675 Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od Marten » pát 02.04.2010 20:04
Takže točí a nechytá hmm... Zkus podívat pod zadní sedačku na pojistky.
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525 Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758
#3
Příspěvek
od Jarouch » pát 02.04.2010 22:56
Mrkni jestli při zapnutí klíče jde podávací čerpadlo v nádrži... stalo se mi uplně to samé a bylo to regulační relé žhavení, které se nachází u E36 u RJ...
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#4
Příspěvek
od Ji-rka » sob 03.04.2010 09:52
pojistky se zdají v cajku......
....nežhaví....a čerpadlo slyšet neni....
to relátko je kde přesně??u řj jsou dvě,bílé a černé.
kdyžby někdo věděl,tak ať mi prosím napíše sms,zavolám zpátky.
724 722 029
dík
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675 Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od Marten » sob 03.04.2010 10:56
Čerpadlo totiž začne podávat až při startu, proto nejde slyšet jen po otočení klíčku. Proměř ty pojistky pod tím sedadlem muže být jedna napálená a tváří se že je v pohodě!
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#6
Příspěvek
od Ji-rka » sob 03.04.2010 11:58
měnil jsme baterku protože tamtu jsem vybil a po opětovném zapojení mi stále blikaj varovky .....
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#7
Příspěvek
od Ji-rka » sob 03.04.2010 13:40
TAK VAROVKY NEBLIKAJ UŽ...
...pojistky OK,kontrolka vstřik a žhavení svítí furt...
a tady je foto čehosi co mi buď bručí,vrčí a nebo chrčí:
Přílohy
Fotografie-0046.jpg (90.21 KiB) Zobrazeno 1011 x
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#8
Příspěvek
od Ji-rka » sob 03.04.2010 13:41
TAK VAROVKY NEBLIKAJ UŽ...
...pojistky OK,kontrolka vstřik a žhavení svítí furt...
a tady je foto čehosi co mi buď bručí,vrčí a nebo chrčí:
http://bxclub.com/obrazky/2311.jpg
Přílohy
vrčí chrčí a bzučí při zaplém klíčku Fotografie-0046.jpg (90.21 KiB) Zobrazeno 1011 x
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#9
Příspěvek
od Ji-rka » sob 03.04.2010 16:26
tak jak jsem psal všecky pojistky OK
všecky relátka ok-cvakaj
čerpadlo v nádrži jde pokud na něj dám proud natvrdo
nežhaví to a nejde napětí do čerpadla v nádrži,podle mě totiž před studeným startem to podávací čerpadlo sepne.
to relé žhavení je kde???
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912 Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec
#10
Příspěvek
od radokrno » sob 03.04.2010 20:35
foto elektromanetických ventilů pro odvírání topení bud na pravou stranu či levou ,pomocí otočných regulátů topení v kabině.takový ty červenomodrý čudlokolečka pro teplotu či chlad.asi to s tim nebude mít nic spoločné...?
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#11
Příspěvek
od Ji-rka » ned 04.04.2010 09:46
to mě zajímalo co to je,myslel jsme si to...dík
...a kdo mi poradí s tim aby to chytlo....
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#12
Příspěvek
od Ji-rka » ned 04.04.2010 15:21
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#13
Příspěvek
od Ji-rka » ned 04.04.2010 19:18
takže když připojim ostré plus na chcípák na čerpadle,tak se mi v pohodě sepne podávácí čerpadlo a zažhaví to a nastartuju..
co mam v háji??????
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564 Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385
#14
Příspěvek
od oldaf » ned 04.04.2010 20:26
V motorovém prostoru vpravo pod deklem co je řídící jednotka je silná pojistka z plechu. Je přišroubovaná mezi dvouma šroubkama, mrkni na ni jestli není přepálená.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#15
Příspěvek
od Ji-rka » ned 04.04.2010 21:32
tak ta 80A pojistka je OK...
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564 Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385
#16
Příspěvek
od oldaf » ned 04.04.2010 21:38
A u tý 80A pojistky je ochranná dioda, při zaplým zapalování na ní musíš z obou stran naměřit 12V proti kostře.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#17
Příspěvek
od Ji-rka » ned 04.04.2010 21:49
a pokud nenaměřim????
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564 Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385
#18
Příspěvek
od oldaf » ned 04.04.2010 21:50
Tak to nepojede
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP
#19
Příspěvek
od Ji-rka » ned 04.04.2010 22:02
ok,čistě uváhou....pokud naměřim ?? jen se ptám abych zítra věděl....