Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e34 TDs nastartovalo a pak zdechlo a už nic....

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#1 Příspěvek od Ji-rka »

nastartoval jsem,běželo to pět minut.hnul jsem o 1/4 otáčky volantem a zdechlo to a už to nejde natočit.

objevil jsem,že mam upadle jakejsi podtlak,může to mít vliv???je to ten co jde pod sáním do takové průchodky.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Marten »

Takže točí a nechytá hmm... Zkus podívat pod zadní sedačku na pojistky. :idea:
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#3 Příspěvek od Jarouch »

Mrkni jestli při zapnutí klíče jde podávací čerpadlo v nádrži... stalo se mi uplně to samé a bylo to regulační relé žhavení, které se nachází u E36 u RJ... :wink:
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#4 Příspěvek od Ji-rka »

pojistky se zdají v cajku......

....nežhaví....a čerpadlo slyšet neni....

to relátko je kde přesně??u řj jsou dvě,bílé a černé.

kdyžby někdo věděl,tak ať mi prosím napíše sms,zavolám zpátky.

724 722 029

dík
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Marten »

Čerpadlo totiž začne podávat až při startu, proto nejde slyšet jen po otočení klíčku. Proměř ty pojistky pod tím sedadlem muže být jedna napálená a tváří se že je v pohodě!
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#6 Příspěvek od Ji-rka »

měnil jsme baterku protože tamtu jsem vybil a po opětovném zapojení mi stále blikaj varovky .....
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#7 Příspěvek od Ji-rka »

TAK VAROVKY NEBLIKAJ UŽ...

...pojistky OK,kontrolka vstřik a žhavení svítí furt...

a tady je foto čehosi co mi buď bručí,vrčí a nebo chrčí:
Přílohy
Fotografie-0046.jpg
Fotografie-0046.jpg (90.21 KiB) Zobrazeno 1012 x
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#8 Příspěvek od Ji-rka »

TAK VAROVKY NEBLIKAJ UŽ...

...pojistky OK,kontrolka vstřik a žhavení svítí furt...

a tady je foto čehosi co mi buď bručí,vrčí a nebo chrčí:

http://bxclub.com/obrazky/2311.jpg
Přílohy
vrčí chrčí a bzučí při zaplém klíčku
vrčí chrčí a bzučí při zaplém klíčku
Fotografie-0046.jpg (90.21 KiB) Zobrazeno 1012 x
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#9 Příspěvek od Ji-rka »

tak jak jsem psal všecky pojistky OK
všecky relátka ok-cvakaj :-)

čerpadlo v nádrži jde pokud na něj dám proud natvrdo

nežhaví to a nejde napětí do čerpadla v nádrži,podle mě totiž před studeným startem to podávací čerpadlo sepne.

to relé žhavení je kde???
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#10 Příspěvek od radokrno »

foto elektromanetických ventilů pro odvírání topení bud na pravou stranu či levou ,pomocí otočných regulátů topení v kabině.takový ty červenomodrý čudlokolečka pro teplotu či chlad.asi to s tim nebude mít nic spoločné...?
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#11 Příspěvek od Ji-rka »

to mě zajímalo co to je,myslel jsme si to...dík

...a kdo mi poradí s tim aby to chytlo....
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#12 Příspěvek od Ji-rka »

:?: :?: :?: help
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#13 Příspěvek od Ji-rka »

takže když připojim ostré plus na chcípák na čerpadle,tak se mi v pohodě sepne podávácí čerpadlo a zažhaví to a nastartuju..

co mam v háji??????
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#14 Příspěvek od oldaf »

V motorovém prostoru vpravo pod deklem co je řídící jednotka je silná pojistka z plechu. Je přišroubovaná mezi dvouma šroubkama, mrkni na ni jestli není přepálená.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#15 Příspěvek od Ji-rka »

tak ta 80A pojistka je OK...
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#16 Příspěvek od oldaf »

A u tý 80A pojistky je ochranná dioda, při zaplým zapalování na ní musíš z obou stran naměřit 12V proti kostře.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#17 Příspěvek od Ji-rka »

a pokud nenaměřim????
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#18 Příspěvek od oldaf »

Tak to nepojede
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#19 Příspěvek od Ji-rka »

ok,čistě uváhou....pokud naměřim ?? jen se ptám abych zítra věděl....
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#20 Příspěvek od Jarouch »

U E36 to byla černá krabička položená na RJ motoru... po výměně vše ok

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=15

Toto by mělo být ono... ale doporučim zkusit rozebrat jak jsou na tom plošné spoje.. nebo zkusit z jiného auta.. cena cca 2200kč
Odpovědět