Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

ASC + ABS ZÁVADA???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#1 Příspěvek od KamilAC »

Jelikož jsem se teprv vrátil domů a neměl přezuto, docela to po cestě do garáže za zimníma kolama klouzalo, byl jsem nucen na chvíli odstavit protiprokluz, potom ale nešel vypnout a stále svítil, k tomu se i rozsvítila kontrolka ABS. Vypnout a zapnout klíček nepomohlo, zhruba po hodině když jsem sednul do auta tak opět vše bylo OK. V čem se stala chyba, a jak moc je závažná když najednou je to opět v pořádku???
Luckysheck
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: BMW
Klubové ID: 1924
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Luckysheck »

Nemyslíš spíše, že nešel zapnout než vypnout?
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#3 Příspěvek od KamilAC »

Jasně, nešlo vypnout vypnutí protiprokluzu, to je tedy to stejné jako že nešel zapnout. Vycházel jsem z původního označení funkce tlačítka.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od Maxiczech »

Jednou se mi taky z ničeho nic rozsvítilo ASC a nešlo vypnout. Zaparkoval jsem, volal do servisu a když jsem se k nim vydal, tak sednu do auta a všechno o.k. Šlo zapnout i vypnout. A to už je skoro rok a všechno fachá, jak má. Asi někde nějakej kontakt, mno.. :?
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#5 Příspěvek od KamilAC »

Jo, uplně to stejný, od tý doby je to dobrý.
Kane
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: pon 29.09.2008 00:00
Bydliště: Teplice

#6 Příspěvek od Kane »

Mám podobný problém, někdy se mi asc sám od sebe vypne, třeba během jízdy, jindy se rozsvítí kontrolka hned po otočení klíčku. Většinou je řešení vypnout zapnout motor a dobrý, vše funguje jak má, dá se asc vypnout a pak normálka zapnout...nevíte čím to může nejspíš být?

Dík
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od wEnC »

nejspíše vadné, čidlo, na diagnostice zjistíš které, u e39tek často přední kvůli popraskáním úchytů čidla stářím. Často také nesedí už tak jak má a současně jsou zašpiněné drážky u ložiska kde to snímá.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#8 Příspěvek od jurasis »

100% některé čidlo... :wink:
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#9 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Buď některé čidlo a nebo velmi nízké napětí palubní sítě, pod 10,5 Voltu, nevím přesně. Systém tím dává najevo, že ABS+ASC nebude fungovat. Zpravidla i hůře funguje servořízení = opět varování systému. To napětí se kontroluje jen při startu, a i když se v průběhu jízdy zvýší a baterka dobije, kontrolky už nezhasnou. Ale po dalším startu (jak většina z Vás popisuje) už je vše OK, pokud baterka není úplně KO. :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Tipuju to na čidlo. Zajeď na diagnostiku případně napoj osciloskop přímo na kabely od čidel u řídící jednotky ABS/ASC a porovnej signály z jednotlivých čidel. Čidlo nemusí být špatné, může být jen nevhodná vzdálenost řidla od impulsního kola.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Kane
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: pon 29.09.2008 00:00
Bydliště: Teplice

#11 Příspěvek od Kane »

Děkuju všem za postřehy, o víkendu na to mrknu...jen ještě jeden dotaz, vypne mi vždycky jen ASC, ABS funguje - to je divný, ne?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#12 Příspěvek od radokrno »

čidlo abs na levém předním kole..stopro....výměna je hroznej porod..
nejde prostě ven..já musel sundat čelisti,kotouč a ztáhnout to z ložiska,tepelnej štít...a vytlouct to...
a u kolegy na kombíku to samý....
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#13 Příspěvek od KamilAC »

No byla to totální chujovina, byla volná svorka na baterce, a když to někde skočilo přes díru tak se to rozpojilo. Ale cajk. :wink:
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 1853

#14 Příspěvek od brumlae34 »

Na ty kontakty na baterce bacha, kamos mel stejnej problem, nemusel ani prejet hrb a rozsvitily se kontrolky, nakonec to odpalilo budiky, jak kolisalo palubni napeti !!!
Odpovědět