koupit e39 530i nebo 530d
-
Zbynca
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1248
-
Cyp_the_Trestacz
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 07.05.2007 00:00
-
mrzolt
- Registrovaný
- Příspěvky: 175
- Registrován: pon 05.06.2006 00:00
-
Zbynca
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1248
-
Cyp_the_Trestacz
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 07.05.2007 00:00
-
Cyp_the_Trestacz
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 07.05.2007 00:00
-
Zbynca
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1248
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
marfy
- Registrovaný
- Příspěvky: 54
- Registrován: ned 07.01.2007 01:00
- Bydliště: Otrokovice
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
-
swed
- Registrovaný
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon 08.09.2008 00:00
- Bydliště: Chrudimsko
-
Whizkyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 222
- Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
- Bydliště: Třebíííč
-
prase007
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
- Klubové ID: 1383
-
Cyp_the_Trestacz
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 07.05.2007 00:00
Když vezmu v potaz, že jsem do auta nacpal 50 000 do oprav souvisejících s tím, že mám naftu, tak při o 3 litry vyšší spotřebě musim najet skoro 60 000km, aby se mi to vrátilo.. To za to nestojí. Benzín počítám 30kč/ litr. Záleží jak dlouho to auto chceš nechat u sebe a kolik najezdíš... BTW: Já ještě nekupoval vstřiky, takže bych řekl, že se to nevyplatí.
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
Zbynca
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1248
-
Whizkyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 222
- Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
- Bydliště: Třebíííč
-
Whizkyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 222
- Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
- Bydliště: Třebíííč
Jasný já měl 328i a taky jsem jezdil za 10-11 ale 530i to je už něco jinýho. 2.8 byl super motor, o tom žádná.RuDoSh píše:s 528i jsem tak jezdil Prahu za 10,5l..... dlouhodobe taky 10,5 a to prevazne trckani na kratkych trasach+mesto.... i kdyz je mesto a mestoWhizkyn píše:A už vidím jak 530i žere 9.5 ve městě nebo 9.5 na dálníci při 160-- 180kmh. Do pětky nafta.
-
ianko
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: čtv 13.12.2007 01:00
omfg toto su zas radyWhizkyn píše:530d +chip a máš to taky ale s 500 nm krouťákem.Zbynca píše:No už jsem myslel, že se tady nikdo nepostaví za diesel. DíkyAle stejně pujdu nejspíš do benzínu. 170 kw je 170 kw.
![]()
...a nahradnu prevodovku, mu neporadis, krom toho ze D agregat je tazsi, zlozitejsi, narocnejsi na udrzbu... ; pretoze dobrym zvykom cechoslovace je vsetko drat a drat az do skonania a ponevac nemaju na diely/pravidelnu udrzbu (cest vynimkam)..tak som toho nazoru 9/10 dieselov su riadne mrdky.....presne jak sa pise, ak nerobis dlhe suvisle trasy, diesel postraca zmysel...ano 530i zerie benzin, a celkom dost, ale ked ces 170kw tak zaplat tlustochu
