Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zbynca
Registrovaný
Příspěvky: 8 Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Klubové ID: 1248
#1
Příspěvek
od Zbynca » úte 28.10.2008 22:30
Ahoj chlapi, zajímal by mě váš názor na tyhle dva motory, hlavně na co si dát bacha, realná spotřeba a co na nich nejčastěji odchází. Zatim vede benzín, ale rád si přečtu i jinej názor. Dík
mrzolt
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 05.06.2006 00:00
#3
Příspěvek
od mrzolt » úte 28.10.2008 23:13
Mel jsem 530d - spotreba 7,2l ,vymena vahy vzduchu hned pri koupi,
Mam 530i - spotreba 9,5l , uz bych do diesela nesel....
Zbynca
Registrovaný
Příspěvky: 8 Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Klubové ID: 1248
#4
Příspěvek
od Zbynca » úte 28.10.2008 23:17
díky moc chlapi.
) Je tam něco na co si mam dát bacha při koupy?? zatim deta 2:0
Cyp_the_Trestacz
Registrovaný
Příspěvky: 42 Registrován: pon 07.05.2007 00:00
#5
Příspěvek
od Cyp_the_Trestacz » stř 29.10.2008 01:34
Klasika asi.. Čepy, ramena, displaye rozsypaný, setrvačník, hardyspojka, řízení (aby neklepal servotronik bo jak se to jmenuje - pak je to drahý).
ianko
Registrovaný
Příspěvky: 52 Registrován: čtv 13.12.2007 01:00
#7
Příspěvek
od ianko » stř 29.10.2008 10:38
530i
Zbynca
Registrovaný
Příspěvky: 8 Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Klubové ID: 1248
#8
Příspěvek
od Zbynca » stř 29.10.2008 14:49
no ze to bude takhle jednoznačný jsem vůbec nečekal. Dík všem.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986 Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od RuDoSh » stř 29.10.2008 15:38
530i
marfy
Registrovaný
Příspěvky: 54 Registrován: ned 07.01.2007 01:00
Bydliště: Otrokovice
#10
Příspěvek
od marfy » čtv 30.10.2008 00:08
Alemusíš si ssebou vozit cisternu,
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757 Registrován: pon 06.12.2004 01:00
#11
Příspěvek
od P-J » čtv 30.10.2008 12:08
marfy píše: Alemusíš si ssebou vozit cisternu,
A v případě dieselu balík peněz, nebo zlatou kreditku......
Ten rozdil ve spotřebě není až tak drastický, zato případná porucha dieselu pěkně zatíží peněženku, která několikanásobně překročí to málo, co se ušetřilo na spotřebě......
swed
Registrovaný
Příspěvky: 122 Registrován: pon 08.09.2008 00:00
Bydliště: Chrudimsko
#12
Příspěvek
od swed » čtv 30.10.2008 13:35
jednoznacne 530i to je mala raketa, a co jsem slysel tak na spotrebe to bude rozdil litr maximalne dva
Whizkyn
Registrovaný
Příspěvky: 222 Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
Bydliště: Třebíííč
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od Whizkyn » čtv 30.10.2008 14:39
530d. nemám s tím žádnej problém. A už vidím jak 530i žere 9.5 ve městě nebo 9.5 na dálníci při 160-- 180kmh. Do pětky nafta.
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387 Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..
Klubové ID: 1383
#14
Příspěvek
od prase007 » čtv 30.10.2008 14:42
benzín
taky ho mám a naftu nechci už ani cejtit
Cyp_the_Trestacz
Registrovaný
Příspěvky: 42 Registrován: pon 07.05.2007 00:00
#15
Příspěvek
od Cyp_the_Trestacz » čtv 30.10.2008 14:44
Když vezmu v potaz, že jsem do auta nacpal 50 000 do oprav souvisejících s tím, že mám naftu, tak při o 3 litry vyšší spotřebě musim najet skoro 60 000km, aby se mi to vrátilo.. To za to nestojí. Benzín počítám 30kč/ litr. Záleží jak dlouho to auto chceš nechat u sebe a kolik najezdíš... BTW: Já ještě nekupoval vstřiky, takže bych řekl, že se to nevyplatí.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986 Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:
#16
Příspěvek
od RuDoSh » čtv 30.10.2008 15:04
Whizkyn píše: A už vidím jak 530i žere 9.5 ve městě nebo 9.5 na dálníci při 160-- 180kmh. Do pětky nafta.
s 528i jsem tak jezdil Prahu za 10,5l..... dlouhodobe taky 10,5 a to prevazne trckani na kratkych trasach+mesto.... i kdyz je mesto a mesto
Zbynca
Registrovaný
Příspěvky: 8 Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Klubové ID: 1248
#17
Příspěvek
od Zbynca » čtv 30.10.2008 15:33
No už jsem myslel, že se tady nikdo nepostaví za diesel. Díky
Ale stejně pujdu nejspíš do benzínu. 170 kw je 170 kw.
Whizkyn
Registrovaný
Příspěvky: 222 Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
Bydliště: Třebíííč
Kontaktovat uživatele:
#18
Příspěvek
od Whizkyn » čtv 30.10.2008 17:18
Zbynca píše: No už jsem myslel, že se tady nikdo nepostaví za diesel. Díky
Ale stejně pujdu nejspíš do benzínu. 170 kw je 170 kw.
530d +chip a máš to taky ale s 500 nm krouťákem.
Whizkyn
Registrovaný
Příspěvky: 222 Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
Bydliště: Třebíííč
Kontaktovat uživatele:
#19
Příspěvek
od Whizkyn » čtv 30.10.2008 17:20
RuDoSh píše: Whizkyn píše: A už vidím jak 530i žere 9.5 ve městě nebo 9.5 na dálníci při 160-- 180kmh. Do pětky nafta.
s 528i jsem tak jezdil Prahu za 10,5l..... dlouhodobe taky 10,5 a to prevazne trckani na kratkych trasach+mesto.... i kdyz je mesto a mesto
Jasný já měl 328i a taky jsem jezdil za 10-11 ale 530i to je už něco jinýho. 2.8 byl super motor, o tom žádná.
ianko
Registrovaný
Příspěvky: 52 Registrován: čtv 13.12.2007 01:00
#20
Příspěvek
od ianko » čtv 30.10.2008 17:55
Whizkyn píše: Zbynca píše: No už jsem myslel, že se tady nikdo nepostaví za diesel. Díky
Ale stejně pujdu nejspíš do benzínu. 170 kw je 170 kw.
530d +chip a máš to taky ale s 500 nm krouťákem.
omfg toto su zas rady
...a nahradnu prevodovku, mu neporadis, krom toho ze D agregat je tazsi, zlozitejsi, narocnejsi na udrzbu... ; pretoze dobrym zvykom cechoslovace je vsetko drat a drat az do skonania a ponevac nemaju na diely/pravidelnu udrzbu (cest vynimkam)..tak som toho nazoru 9/10 dieselov su riadne mrdky.....presne jak sa pise, ak nerobis dlhe suvisle trasy, diesel postraca zmysel...ano 530i zerie benzin, a celkom dost, ale ked ces 170kw tak zaplat tlustochu