Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Help míí

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Delta
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 03.01.2007 01:00
Klubové ID: 904

#1 Příspěvek od Delta »

Po výměně oleje v převodovce E34 535i ( Castrol Dexron II) se z převodovky ozývají hrozné zvuky!!!!!!
Co jsem pos..............................ral ?????
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#2 Příspěvek od ajfel »

je ho tam dost? (blba otazka)

co se vylilo? jak to vypadalo?

podle ETK tam patri ATF, tak to je snad ok ..
petr
mike525
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pon 07.02.2005 01:00
Bydliště: Horní Suchá
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mike525 »

Jakou barvu mel ten olej co jsi vylil a ten co jsi nalil? (cervena, zluta)
Delta
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 03.01.2007 01:00
Klubové ID: 904

#4 Příspěvek od Delta »

množstí OK.Jinak hustý sračky.Trocha kovového prachu...
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Butch5 »

zkus nalit do naplne lubrifilm remetalizer pro prevodovky, obcas to pomuze
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#6 Příspěvek od Fugo »

lubrifilm a podobný s prominutím sračky do auta nepatří,
pravděpodobně málo oleje, ucpaný filtr ale řekl bych že převodovka to má za sebou.
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Butch5 »

Manualni prevodovka filtr nema.S nejvetsi pravdepodobnosti bude mrtva, kdyz z toho vytekl kov, a prave proto tim lubrifilmem uz neni co zkazit...a kdyz nepomuze, taks to aspon skusil...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

pokud jde o manuál, což jsem si nikde nevšiml tak filtr beru samozřejmě zpět.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#9 Příspěvek od Maxiczech »

Že z převodovky vyteče olej, ve kterém je kovový prach, tak to je naprosto normální jev. Proto má šroub na vaně magnetickou hlavu, kde by se měl tento kovový otěr zachytávat. Pokud si vylil "zuby" tak je to samozřejmě převodovka ve stavu "death". Je ale divné, že to nastalo po výměně oleje. Spíš bych se soustředil na to, co to bylo vůbec za olej. 8O Nastalo to hned po výměně nebo po ujetí několika tis. km.??? :?
Delta
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 03.01.2007 01:00
Klubové ID: 904

#10 Příspěvek od Delta »

Maxiczech píše:Že z převodovky vyteče olej, ve kterém je kovový prach, tak to je naprosto normální jev. Proto má šroub na vaně magnetickou hlavu, kde by se měl tento kovový otěr zachytávat. Pokud si vylil "zuby" tak je to samozřejmě převodovka ve stavu "death". Je ale divné, že to nastalo po výměně oleje. Spíš bych se soustředil na to, co to bylo vůbec za olej. 8O Nastalo to hned po výměně nebo po ujetí několika tis. km.??? :?
zuby tam nebyly a nastalo to téměř hned po výměně.je už rozebraná a sou ojetá ta ložiska v bakelitový klecy-nevi jek se jim řiká.
Odpovědět