Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

váha vzduchu e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubajs

#1 Příspěvek od kubajs »

Zdravím pánové, potřebuji radu ohledně váhy vzduchu.
Podle diagnostiky a toho co jsem se tady dočetl je váha v řiti.
Mám 2,0 24v a potřeboval bych vědět jestli tam mohu dát váhu z 2,5 24v nebo z jiného motoru. předem díky za odpovědi.
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od miloshm »

kubajs píše:Zdravím pánové, potřebuji radu ohledně váhy vzduchu.
Podle diagnostiky a toho co jsem se tady dočetl je váha v řiti.
Mám 2,0 24v a potřeboval bych vědět jestli tam mohu dát váhu z 2,5 24v nebo z jiného motoru. předem díky za odpovědi.
Váha vzduchu na 2,5 je jiná (má jiný katalogový číslo). Stejnou váhu jako 2,0 24V měly i dvanáctiválce M70 (samozřejmě 2x).
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Má nejen jiné číslo ale i jiný průměr, je menší.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pivson »

přesně jak bylo psano, ještě je rozdil v zasuvce (platí pro 2.0 i 2.5)
Některe modely měli 4 polovou a některé šesti
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Tak tak, rozdil je ve vaze pro M50TU (VANOS) a pro M50 (bezVANOS)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
kubajs

#6 Příspěvek od kubajs »

takže jen z 2,0 24v bez vanosu a 750 m70

děkuji všem
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Pivson »

kubajs píše:takže jen z 2,0 24v bez vanosu a 750 m70

děkuji všem
no ja už takhle sehnal 3 z ebay a vše funkční.
Cenově max do 1000,- Kč

Někteří prodejci tady v ČR chtěj za starší děsný ceny.
kubajs

#9 Příspěvek od kubajs »

taková tam je, vypadá to na 5 kontaktů
[img]http://kubajs.com/200sx/images/snímek%20020.jpg[/img]
Bambim
Registrovaný
Příspěvky: 676
Registrován: stř 19.01.2005 01:00
Bydliště: Závodí
Klubové ID: 705
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Bambim »

To je ta sesti...

Nevim jestli nereknu kravinu, ale taky zalezi na tom jestli mas system bosch nebo simens. :wink:
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od BMWAK »

kubajs píše:taková tam je, vypadá to na 5 kontaktů
[img]http://kubajs.com/200sx/images/snímek%20020.jpg[/img]
kdybys jí sháněl tak mám jí někde v dílně je z M50 B20 bezvanos rok 91 bosch
kubajs

#12 Příspěvek od kubajs »

určitě jí budu potřebovat takže se ozvu.
za studena to neskutečně škube,celkově to hovno jede a má to šílenou spotřebu, no prostě veškerá kultůra cestování v prdeli..
kubajs

#13 Příspěvek od kubajs »

zdravím pánové, došlo to tak daleko že auto už přestalo jezdit.
se silným škubáním jsem taktak dojel domů a když to vychladlo tak jde nastartovat jen na par sekund a ihnet chcípne.

když odpojím váhu, tak nenastane žádná zmněna. je možné aby to dělala váha vzduchu? byla to jediná chyba na diagnostice. díky.
jumbo
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Bydliště: skoro Brno

#14 Příspěvek od jumbo »

kubajs píše:zdravím pánové, došlo to tak daleko že auto už přestalo jezdit.
se silným škubáním jsem taktak dojel domů a když to vychladlo tak jde nastartovat jen na par sekund a ihnet chcípne.

když odpojím váhu, tak nenastane žádná zmněna. je možné aby to dělala váha vzduchu? byla to jediná chyba na diagnostice. díky.
na váhu to už nevypadá, motor by měl naskočit i bez váhy, a co benzín jde tam? Může to být čerpadlem, malý tlaky, obdobný problém s těmito příznaky jsem měl. Normálně to jelo, pak začalo cukat a když jsem přidal plynu, tak to spíš chcípalo. Tak tak jsem se doplazil domů a odtlakovali čerpadlo. Při nastartování to bylo kolem 1,2 atm. a pomale padal tlak dolů, až motor chcípnul úplně. Nebo můžeš mít zasranej filtr. Já bych se přikláněl k tomu benzinu. Dělal jsi už něco?
kubajs

#15 Příspěvek od kubajs »

filtr jsem mněnil už předtím, a čerpadlo nemám jak měřit. mněl jsem ho venku ale nikdo mi ho nechtěl samotné proměřit a celé auto nikam nedostanu protože to asi nemá očka na tahání, nebo jsou nekde pod těmi spoilery, sakra práce..
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Pivson »

kubajs píše:filtr jsem mněnil už předtím, a čerpadlo nemám jak měřit. mněl jsem ho venku ale nikdo mi ho nechtěl samotné proměřit a celé auto nikam nedostanu protože to asi nemá očka na tahání, nebo jsou nekde pod těmi spoilery, sakra práce..
Oko je vepředu vedle pravé mlhovky pod sundavacím krytem
kubajs

#17 Příspěvek od kubajs »

no tak k tomu se asi nedostanu.. :(
Obrázek
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#18 Příspěvek od ajfel »

ne vsechny upravy maji smysl :) ..
.. hele .. zkus tu vahu poradne vycistit, jestli neni mastna a nelepi se v zavrene poloze ... a koukni, jestli chodi volne ...
petr
kubajs

#19 Příspěvek od kubajs »

ajfel píše:ne vsechny upravy maji smysl :) ..
.. hele .. zkus tu vahu poradne vycistit, jestli neni mastna a nelepi se v zavrene poloze ... a koukni, jestli chodi volne ...
petr
váhu vzduchu jsem už čistil, i škrtící klapku.
ten problém, je vážně to benzínové čerpadlo, takzě jestli ho máte někdo doma, ihnet koupím.
Odpovědět