Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
váha vzduchu e34
-
kubajs
-
miloshm
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
- Kontaktovat uživatele:
Váha vzduchu na 2,5 je jiná (má jiný katalogový číslo). Stejnou váhu jako 2,0 24V měly i dvanáctiválce M70 (samozřejmě 2x).kubajs píše:Zdravím pánové, potřebuji radu ohledně váhy vzduchu.
Podle diagnostiky a toho co jsem se tady dočetl je váha v řiti.
Mám 2,0 24v a potřeboval bych vědět jestli tam mohu dát váhu z 2,5 24v nebo z jiného motoru. předem díky za odpovědi.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Má nejen jiné číslo ale i jiný průměr, je menší.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, rozdil je ve vaze pro M50TU (VANOS) a pro M50 (bezVANOS)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
kubajs
-
kubajs
-
kubajs
zdravím pánové, došlo to tak daleko že auto už přestalo jezdit.
se silným škubáním jsem taktak dojel domů a když to vychladlo tak jde nastartovat jen na par sekund a ihnet chcípne.
když odpojím váhu, tak nenastane žádná zmněna. je možné aby to dělala váha vzduchu? byla to jediná chyba na diagnostice. díky.
se silným škubáním jsem taktak dojel domů a když to vychladlo tak jde nastartovat jen na par sekund a ihnet chcípne.
když odpojím váhu, tak nenastane žádná zmněna. je možné aby to dělala váha vzduchu? byla to jediná chyba na diagnostice. díky.
na váhu to už nevypadá, motor by měl naskočit i bez váhy, a co benzín jde tam? Může to být čerpadlem, malý tlaky, obdobný problém s těmito příznaky jsem měl. Normálně to jelo, pak začalo cukat a když jsem přidal plynu, tak to spíš chcípalo. Tak tak jsem se doplazil domů a odtlakovali čerpadlo. Při nastartování to bylo kolem 1,2 atm. a pomale padal tlak dolů, až motor chcípnul úplně. Nebo můžeš mít zasranej filtr. Já bych se přikláněl k tomu benzinu. Dělal jsi už něco?kubajs píše:zdravím pánové, došlo to tak daleko že auto už přestalo jezdit.
se silným škubáním jsem taktak dojel domů a když to vychladlo tak jde nastartovat jen na par sekund a ihnet chcípne.
když odpojím váhu, tak nenastane žádná zmněna. je možné aby to dělala váha vzduchu? byla to jediná chyba na diagnostice. díky.
-
kubajs
-
kubajs
váhu vzduchu jsem už čistil, i škrtící klapku.ajfel píše:ne vsechny upravy maji smysl..
.. hele .. zkus tu vahu poradne vycistit, jestli neni mastna a nelepi se v zavrene poloze ... a koukni, jestli chodi volne ...
petr
ten problém, je vážně to benzínové čerpadlo, takzě jestli ho máte někdo doma, ihnet koupím.

