ztráta výkonu -motor tds
-
vitecek
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 27.04.2005 00:00
-
Ivo
- Registrovaný
- Příspěvky: 783
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Trvalé
- Klubové ID: 2253
-
tds
- Registrovaný
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte 29.06.2004 00:00
- Bydliště: MIKULOV
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
Slid
- Registrovaný
- Příspěvky: 4511
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Klubové ID: 1699
-
vitecek
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 27.04.2005 00:00
-
Slid
- Registrovaný
- Příspěvky: 4511
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Klubové ID: 1699
Tady to máš převzato
Změř tlak turba. Odpoj tenkou hadičku která vede ze sání do regulátoru turba a přes T kus připoj tlakoměr s rozsahem cca 2atm. Tlak v otáčkách 3-4000 je normálně kolem 0,8atm když tlak stoupá více pak je regulátor prasklý a neomezuje maximánlí tlak. Elektronika si měří tlak v sání zvláš? a když je tlak vyšší než je dovoleno, pak přiškrtí palivo aby se motor nepoškodil. Turbo bude asi v pořádku jenom ten propustný ventil si vyměň. ale nejprve si to změř. Taky by to mohla být prasklá ta tenká hadička. Nebo může být vypadnuta. Vadný regulátor bude mastný u ovládací tyčky
Pak dej vědět jak si dopadl.
Změř tlak turba. Odpoj tenkou hadičku která vede ze sání do regulátoru turba a přes T kus připoj tlakoměr s rozsahem cca 2atm. Tlak v otáčkách 3-4000 je normálně kolem 0,8atm když tlak stoupá více pak je regulátor prasklý a neomezuje maximánlí tlak. Elektronika si měří tlak v sání zvláš? a když je tlak vyšší než je dovoleno, pak přiškrtí palivo aby se motor nepoškodil. Turbo bude asi v pořádku jenom ten propustný ventil si vyměň. ale nejprve si to změř. Taky by to mohla být prasklá ta tenká hadička. Nebo může být vypadnuta. Vadný regulátor bude mastný u ovládací tyčky
Pak dej vědět jak si dopadl.
-
vitecek
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 27.04.2005 00:00
