Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ztráta výkonu -motor tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
vitecek
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 27.04.2005 00:00

#1 Příspěvek od vitecek »

při zátahu motoru náhlá ztráta výkonu - odlehčím pedál plynu a vše ok - nejvíc se to projevuje na dálnici ,nevím co s tím je ...neporadí někdo? dík
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Ivo »

Palivovej filtr????
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#3 Příspěvek od tds »

vitecek píše:při zátahu motoru náhlá ztráta výkonu - odlehčím pedál plynu a vše ok - nejvíc se to projevuje na dálnici ,nevím co s tím je ...neporadí někdo? dík

cukne to nebo jen ztráta výkonu?
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od RuDoSh »

hadice od turba
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#5 Příspěvek od Slid »

vitecek
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 27.04.2005 00:00

#6 Příspěvek od vitecek »

dík za odpovědi....1, filtr má asi tak 3000km,
2,necukne -plynule ale rychle zničeho nic klesne výkon motor je těžkopádný,povolím pedál sešlápnu a je to v pohodě a takto se to opakuje nečekaně ...
3,hadici od turba jsem měl venku a je ok
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#7 Příspěvek od Slid »

Tady to máš převzato

Změř tlak turba. Odpoj tenkou hadičku která vede ze sání do regulátoru turba a přes T kus připoj tlakoměr s rozsahem cca 2atm. Tlak v otáčkách 3-4000 je normálně kolem 0,8atm když tlak stoupá více pak je regulátor prasklý a neomezuje maximánlí tlak. Elektronika si měří tlak v sání zvláš? a když je tlak vyšší než je dovoleno, pak přiškrtí palivo aby se motor nepoškodil. Turbo bude asi v pořádku jenom ten propustný ventil si vyměň. ale nejprve si to změř. Taky by to mohla být prasklá ta tenká hadička. Nebo může být vypadnuta. Vadný regulátor bude mastný u ovládací tyčky

Pak dej vědět jak si dopadl. :wink:
vitecek
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 27.04.2005 00:00

#8 Příspěvek od vitecek »

ještě jednou všem dík zkusím ty tlaky na turbu ,pak dám vědět...jste tu suber
Odpovědět