tak, vse v pohodě, olej i s filtrem vyměněnej, šlo to vcelku jednoduše

, ani do trávy jsme to nenalil
jenže se mi vyskytl problém. VYnulování výměny oleje na přístrojovce. Včera jsem se na to patřičně připravil a pohledal na tomto fóru, takže jsem zkoušel spojit pin 19+7, a to vždy zhruba s minutovym zapnutím klíčku do polohy dva (rozsvícené kontrolky), pak jsme zkoušel pin 19+7 a zavřít ten dekl na té zastrčce a zase klče minutu, pak jsem se dokonce dočetl spojit pin 1+7 (obě dříve popsané spojení jsem udělal i tady), dokonce někdo psal piny 17+9 -ty v autě opravdu nejsou
......a vysledek..... NEVYNULOVÁNO.
Poradí mi někdo co a jak? je potřeba odpor? je potřeba zavírat tu zástrčku? nebo snad nastartovat? nebo co já vím co ještě.? (e34, 525TDs, 11/93)
mám před sebou dloooouhej vejlet (1800km) a bylo vhodné, abych to vynuloval, když mám novej olej -a? to měří v pořádku a včas mi to řekne další výměnu
poradíte?